פיטורי 900 עובדים יימנעו? "נמצא רוכש פוטנציאלי למפעל בנהריה"

בעוד ש-900 מתוך 1,400 עובדי מפעל "טכנולוגיית להבים" לבניית מטוסים נמצאים בסכנת פיטורים - קונה שזהותו טרם נחשפה התעניין ברכישת המקום. אשר שמואלי, יו"ר הסתדרות הגליל המערבי: "יצר איתי קשר בעלים של חברת השקעות והתעניין ברכישת המפעל כעסק חי, על כל עובדיו". היקף העסקה טרם התברר "העניין נמצא בבדיקות ראשוניות בלבד וייקח זמן עד שנדע אם זה יכול לצאת לפועל.

זמן צפייה: 04:29

אחרי שאתמול (ראשון) פורסם כי אחרי 50 שנה, צפוי מפעל "טכנולוגיית להבים" לבניית מטוסים בנהריה להיסגר וכ-900 מתוך 1,400 עובדיו צפויים לקבל מכתבי פיטורים ב-2025 - הסתדרות הגליל המערבי הודיעה כי היא נמצאת בקשר בקשר עם קונה פוטנציאלי. ייתכן שהמהלך ימנע את הפיטורים. את המפעל ייסד סטף ורטהיימר. הסיבה למהלך: ירידה בביקוש והפסדים גדלים והולכים.

אשר שמואלי, יו"ר הסתדרות הגליל המערבי, אמר לחדשות 13: "היום יצר איתי קשר בעלים של חברת השקעות והתעניין ברכישת המפעל כעסק חי, על כל עובדיו. העניין נמצא בבדיקות ראשוניות בלבד וייקח זמן עד שנדע אם זה יכול לצאת לפועל. מדובר בצעד שעשוי למנוע את פיטורי העובדים והסגירה המסתמנת".

לדברי שמואלי, "נערב את בית המשפט אם החברה האמריקנית לא תשתף פעולה עם המכירה". יש לציין כי היקף העסקה או הסכום שיידרש איש העסקים להשקיע על מנת לקבל לידיו את הבעלות על המפעל טרם התבררו.