לנובו חשפה משקפי מציאות רבודה המבוססים על טכנולגיה ישראלית

לנובו הציגה לעולם את משקפי המציאות הרבודה הראשונים מבית החברה המיועדים למגזר העסקי. אז במה מדובר ומה מייחד אותן לעומת המתחרות שלהן בשוק? צפו

זמן צפייה: 02:52

במהלך כנס Transform 3.0 at Accelerate השנתי של לנובו, המכוון לקבילה העיסקית , חשפה החברה מותג חדש בשם hinkReality -פלטפורמת מציאות רבודה שפיתחו בחברה ואשר סנונית ראשונה שלה נחשפה באותו האירוע.
הכירו את ה ThinkReality A6 משקפי המציאות הרבודה הראשונים של לנובו המיועדים לקהילה העסקית. ה  ThinkReality A6 מאובזר ביחידת עיבוד ראייה מבית אינטל, שדה ראייה אלכסוני של 40 מעלות, ורזולוציית 1080p לכל עין,ועם משקל של 380 גרם הרי שה-A6 היא אחת ממערכות המציאות הרבודה הלבישות הקלות ביותר בקטגוריה. את המוצר החדש מניע מעבד סנאפדרגון מדגם 845 XR ואילו האופטיקה שלו – מקורה בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה חברת לומוס הישראלית.

333333
כדי להוריד במשקל המשקפיים, לנובו העבירה את הסוללה ויחידת העיבוד אל צוואר המשתמש | צילום: צילום: יוסי לוי

בלנובו אומרים כי מדובר ב"מותג-משנה חדש שנוצר כחלק מיוזמת העסקים החכמים יותר של לנובו. הוא מביא לעסקים פתרונות המבוססים על גישה המשלבת תוכנה וחומרה יחדיו, והוא מתוכנן לעזור לעובדים הארגוניים להשתמש ביישומי מציאות רבודה כדי לקבל סיוע, כדי לקצר את זמני התיקונים, כדי להקטין את מספר השגיאות, כדי לפשט תזרימי עבודה מורכבים, כדי לשפר את איכות ההכשרה, וגם כדי לשתף פעולה ולחסוך כסף".

פגשנו את סיון אירם, מנהל הפיתוח העסקי של לנובו צפון אמריקה האחראי על תחומי ה AR וה – VR שהסביר לנו מה מייחד את המוצר החדש. צפו בכתבה מעלה

 

הכותב היה אורח של החברה בכנס  Accelerate באורלנדו, פלורידה, ארה"ב