אב ובנו הדפיסו למבורגיני במדפסת תלת ממד - וקיבלו אחד בהשאלה

סטרלינג באקוס מפלורידה ובנו בן ה-12 חלמו על רכב היוקרה - והדפיסו את המכונית בגודל אמיתי. החברה האיטלקית החליטה לצלם פרסומת בהשתתפות השניים, ונתנה להם לנהוג ברכב הנכסף למשך שבועיים

זמן צפייה: 02:12

סטרלינג באקוס, פיזיקאי בן 54 מקולורדו ובנו בן קסנדר בן ה-12, חלמו על מכונית למבורגיני שתחנה בחניית ביתם, לאחר ששיחקו במשחק המירוצים "פורזה הוריזון 3". הם החליט להדפיס בעצמם ובגודל אמיתי את רכב היוקרה, באמצעות מדפסת תלת ממד.

לאחר עבודה שאפתנית של שנתיים, שאותה תיעדו בפייסבוק, קיבלו האב ובנו שיחת טלפון מפתיעה ממנכ"לית השיווק של החברה האיטלקית, שהציעה להם להשתתף בפרסומת לחג המולד.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סרט אימה ביפן: "ספינת רפאים" ובה גוויות וגולגולות נסחפה לחוף

מאסון צ'רנוביל ועד נתניהו: הערכים הנקראים בוויקיפדיה ב-2019

קפריסין: רגע לפני שפוזר בים – האפר של בן ה-19 נגנב מהמכונית

האב ובנו בנו מכונית יוקרה מודפסת וקיבלו את המקור בהפתעה
האב ובנו בנו מכונית יוקרה מודפסת וקיבלו את המקור בהפתעה | צילום: חדשות 13

כחלק מהפרסומת, הוחלפה בן לילה המכונית המודפסת, שעלותה עד כה היא כ-23 אלף דולרים בלבד, במכונית המקורית - "למבורגיני אוונטדור אס" שעולה כמעט חמש מאות אלף דולרים והיא הוענקה לאב המאושר ולבנו למשך שבועיים. קסנדר אמר כי "זה יותר טוב מכל צעצוע".

אמנם בלמבורגיני לא אוהבים שיוצרים זיופים למכוניות שעליהן עמלו רבות, אבל ככל הנראה מכיוון שהמטרה הייתה טובה - להביא את המכונית המודפסת לבתי ספר מקומיים, כדי לעודד ילדים לאהוב טכנולוגיה, החליטה החברה לאמץ את החיקוי. המשפחה מתכננת לחשוף את המכונית המוגמרת בתצוגת רכב מקומית בדנוור בקיץ הקרוב.