אפליקציה ברגע? geekapps רוצה להיות WIX הבאה

הסטארטאפ geekapps השיק קמפיין גיוס בפלטפורמת השקעת ההמונים ExitValley, שם מציעים לציבור מניות כנגד השקעה בה. אז במה מדובר? הנה הפרטים

גיקאפס

לפני שלוש שנים הוקמה לה geekapps, חברת הזנק שפיתחה פלטפורמה לבניית אפליקציות בצורה מהירה וקלה. החברה פיתחה פלטפורמת DIY מתקדמת לבניית אפליקציות, המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לבנות בעצמם אפליקציה עסקית בקלות וללא שום צורך ידע מקדים בבניית אפליקציות. בימים האחרונים השיקו שם קמפיין השקעת המונים בפלטפורמת exitvalley במסגרתו הציבור יכול לקבל מניות בחברה כנגד השקעה בה.

"בחרנו בפלטפורמה של אקזיט ואלי מאחר ואנחנו מאמינים שישנם לא מעט אנשים שמעוניינים להשקיע סכומים יחסית נמוכים בסטארטאפים מבטיחים ו-geekapps היא כזו" אומר אדי כץ ממנכ"ל ומייסד החברה. הקמפיין שנפתח לפני מספר ימים מגייס השקעות במינימום של 7,000 דולרים, כשעד כה החברה כבר עומדת במכסה של 22 אחוזים מזו שקבעה לעצמה.

עמוד גיוס ההשקעות של החברה | צילום: צילום מסך

"שנתיים אחרי שיצאנו לדרך, החברה עם אלפי בתי עסק ומעל מליון משתמשים באפליקציות שנבנו דרך המערכת שלנו" אומר כץ. geekApps הוקמה בחודש מאי 2016 ע"י כץ, שגם הקים בשנת 2010 את חברת ATM ישראל- חברת טכנולוגיה המציעה טכנולוגיות ושירותים מתקדמים לשירותי כספומטים בארץ וגיא עמר המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של החברה. עד כה גייסה החברה 2.75 מליון דולר בעיקר מהמייסדים וממשקיעים פרטיים. החברה פועלת כיום בישראל ובארה"ב ועתידה בקרוב להשיק פעילות גם בכמה מדינות נוספות כשבמקביל היא מחזיקה  משרדים בישראל ובאוקראינה בהם ממוקמים צוות המו"פ ומוקדי השירות והמכירות של החברה. עוד מספר כץ כי geekApps מעסיקה כיום כ-35 עובדים בארץ ובחו"ל וזמינה  כבר במספר שפות.

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=zft-wE1sTJw']

מה ההבדל בין הפתרון שלכם , לפתרונות אחרים הקיימים כבר בשוק?

ההבדל בין הפיתרון שלנו לפתרונות אחרים טמון בייחודיות של הממשק שמאפשר לבעל העסק לנהל את כל האספקטים השונים בעצמו החל מהמכירות באונליין, פרסום ישיר ללקוחות בזמן אמת ללא עלות, שליחת הודעות פוש מקוונות, ניהול התורים, פרסום ברשתות החברתיות ועד מתן שירות הלקוחות באמצעות צ’אט מובנה והכל ממקום אחד - One stop shop.

מה המודל התפעולי שאתם מציעים ללקוח מבחינת העלויות? מה הבשורה שאתם מציעים בתחום הזה?

המודל התפעולי שלנו בנוי מחבילות בתשלום חודשי קבוע ללא התחייבות ושווה לכל כיס\ החל מ$9 בלבד האפליקציה מאפשרת לכל בעל עסק קטן למצב את עצמו במגרש של הגדולים ולמקסם את מחזור המכירות במאות אחוזים. הבשורה היא דיי ברורה ואנחנו סבורים שכולם כבר מכירים בעובדה שעסק שלא מתנהל בעולם הדיגיטלי משמע הוא לא קיים. בעלי עסקים שמשתמשים בפלטפורמה שלנו יכולים לומר בביטחון רב שהתרומה שלנו לצמיחה הכלכלית שלהם היא גדולה.

גיקאפס | צילום: יח''צ

איזה ידע נדרש מהמשתמש, ובנוסף - מה נדרש ממנו כדי לתחזק את האפליקציה?

לא נדרש מהמשתמש רקע או הכשרה טכנולוגית מוקדמת, המערכת מאוד פשוטה לתפעול בשונה מהמערכות המורכבות הקיימות בשוק כל מי שביכולתו להעלות תמונה או פוסט באחת מן הרשתות החברתיות יכול לשלוט בתחזוק שוטף של האפליקציה דיי בקלות.

ממשק בניית האפליקציה מציע מגוון ערכות עיצוב בניית לבחירת המשתמש
צילום: צילום מסך

אלו אופציות עיצוביות הפלטפורמה מאפשרת למשתמש?

מבחינת העיצוב אנו מספקים קשת רחבה של צבעים ורקעים ומשאירים לבעל האפליקציה את האפשרות לבחור את הלוגו האישי שלו, תמונות הרקע,שינוי סדר התפריטים והשפה והוספת עמודים ואלבומי תמונות ללא הגבלה.

באיזה סוג אפליקציות מדובר? לאלו שימושים אלו מיועדות?

מדובר באפליקציות מכל התחומים ואין הגבלה על סוגי עסקים שונים. לכל עסק צרכים משלו,חלקם משתמשים בחנות האונליין חלקם בזימון התורים וחלקם סתם רוצים לשתף את הלקוחות שלהם בבלוגים וכתבות ולקבל פידבקים. המגוון הוא מאוד רחב וישנם שימושים רבים בהתאם לצורך.

"אנחנו רואים את עצמנו בעוד חמש שנים מהיום כפלטפורמה שמעניקה לכל בתי העסק שחברים בה את כל מה שהם צריכים בכדי להגדיל את ההכנסות ולשפר את הנראות שלהם בעולם הדיגיטלי" מספר כץ, תוך כדי שבחברה מדברים על כך ששוק בניית האפליקציות העולמי מוערך בכ - 60 מיליארד דולרים."מטרת הגיוס היא להגדיל את השיווק ולהגיע לכמה שיותר בתי עסק" הוא מוסיף.