צומת פרדסיה: 2 נהרגו בתאונה בין טרקטור לרכב פרטי

שני צעירים כבני 24 ו-28 נהרגו בתאונת דרכים בין רכב פרטי לטרקטור בכביש 4, סמוך לצומת פרדסיה לכיוון צפון. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם

זמן צפייה: 00:30

שני צעירים, בני 24 ו-28 נהרגו הבוקר (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לטרקטור בכביש 4, סמוך לצומת פרדסיה שבשרון. כוחות ההצלה הרבים שהוזעקו למקום נאבקו על חייהם של השניים, שהיו לכודים ברכב, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותם.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

תאונת דרכים בצומת פרדסיה
תאונת דרכים בצומת פרדסיה | צילום: דוברות מד''א

"מדובר בתאונה קשה מאוד רכב פרטי שנפגע מטרקטור, ברכב שהיה מעוך לגמרי נלכדו שני גברים כבני 28 ו- 24 כשהם מחוסרי הכרה", סיפרה פרמדיקית מד"א ענבל גלבר, שהוזעקה למקום. "במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של כוחות הכיבוי הענקנו להם טיפול רפואי אך לאחר שהם חולצו לא נותר אלא לקבוע את מותם עקב הפציעות הקשות שמהם סבלו".

תאונת בצומת פרדסיה
תאונת בצומת פרדסיה | צילום: דוברות מד''א

בעקבות הטיפול בתאונה הכביש נחסם לתנועה לכיוון צפון ועומסי תנועה חריגים מורגשים במקום. מהמשטרה נמסר כי ציבור הנהגים נקרא להימנע מלהגיע למקום.

צומת פרדסיה
צומת פרדסיה | צילום: דוברות מד''א

רק לפני יומיים שני בני אדם נהרגו בתאונות דרכים שאירעו בהפרש של שעות בודדות באשדוד ובצפון הנגב. התאונה הראשונה התרחשה לפנות בוקר, אז נהרג צעיר כבן 20 לאחר שהתנגש עם רכבו בסלעים במפעלים של נאות חובב. בהמשך נהרג הולך רגל כבן 60 לאחר שנפגע ממשאית באשדוד.