תאונה קטלנית בערבה: בן 70 נהרג בהתהפכות בנגב, אשתו נפצעה

גבר ואישה נפגעו בהתהפכות רכב בכביש 227 בערבה: צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו של הנהג, בעוד אשתו - שניסתה להזעיק עזרה במשך שעות - פונתה במצב בינוני

תאונת דרכים בכביש 227. הרכב שהתהפך, הבוקר
תאונת דרכים בכביש 227. הרכב שהתהפך, הבוקר | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 70 נהרג הבוקר (ראשון) בתאונה באזור הערבה, לאחר שהרכב בו נהג התהפך בכביש 227 - מעיר אובות לכיוון מעלה עקרבים. אשתו פונתה לבית החולים עם חבלת ראש - וסיפרה כי בני הזוג התהפכו עם רכבם במהלך הלילה אך לא הצליחו ליצור קשר ולהזעיק עזרה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הרכב שהתהפך, הבוקר
הרכב שהתהפך, הבוקר | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

 

למד"א מרחב נגב דווח לראשונה על התאונה ב-06:44: חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, הגיעו לזירה ונאלצו לקבוע את מותו של הנהג. אשתו, גם היא כבת 70, פונתה לבית החולים סורוקה במצב בינוני עם חבלת ראש.

מהמשטרה נמסר כי מדובר ב"תאונה עצמית של רכב פרטי". כוח משטרה ובוחן הוזעקו לזירה, ומחקירה ראשונית עולה כי ההרוג הוא נהג הרכב בעוד אשתו ישבה לצידו.

אורגד כהן, פרמדיק מד"א, סיפר: "במרחק רב מהכביש ראינו רכב הפוך על צידו. בסמוך לרכב שכב גבר כבן 70, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפציעות קשות ולאחר טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

הפרמדיק הוסיף כי "האישה שישבה על האספלט הייתה בהכרה מלאה, תשושה, וסבלה מחבלה בראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים סורוקה כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה ויציב".