בשל אילוצי אבטחה: השרה רגב תטוס לטורקיה עם ע.נהריה בכדורסל

פרסום ראשון: שרת התרבות והספורט מירי רגב צפויה לצאת הבוקר עם עירוני נהריה בכדורסל למשחק בגזיאנטפ שבטורקיה

מירי רגב, שרת התרבות
מירי רגב, שרת התרבות | צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

שחקנית החיזוק המפתיעה של עירוני נהריה: שרת התרבות והספורט מירי רגב צפויה לצאת הבוקר (רביעי) לטורקיה יחד עם קבוצת עירוני נהריה בכדורסל למשחק גומלין טעון מול קבוצת גזיאנטפ בשמינית גמר היורופקאפ. רגב תצטרף למשלחת על מנת להבטיח שתהיה לקבוצה אבטחה ישראלית חמושה, זאת בשל הדרישה של הרשויות בטורקיה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הערב צפויה להתארח הקבוצה מנהריה בעיר גזיאנטפ ששוכנת סמוך לגבול עם סוריה, ולאור הסיכון האפשרי, התנה השב"כ את יציאת המשלחת באבטחה ישראלית חמושה. עם זאת, הרשויות בטורקיה סירבו לאשר נוכחות של אבטחה חמושה, אלא עבור משלחת בדרגת שר.

בשל כך, הודיעה שרת הספורט מירי רגב כי תתלווה לקבוצה על מנת להבטיח את אבטחתה ואת קיום המשחק. "אז אצטרף", הודיעה רגב לאור הדרישה של הטורקים.

המסע של עירוני נהריה בטורקיה ייערך פחות מ-24 שעות והם צפויים לחזור לנתב"ג כבר הלילה.

מאיגוד הכדורסל בישראל נמסר: "איגוד הכדורסל מבקש להודות לשרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, מנכ"ל משרדה יוסי שרעבי ואנשי משרד החוץ, על העזרה שתאפשר היום בצהריים את יציאה קבוצת עירוני נהריה למשחק בטורקיה במסגרת משחק הגומלין של היורופקאפ של פיב"א בטיסה מיוחדת שתשוב מיד אחרי המשחק ארצה. האיגוד מאחל הצלחה לנהריה בניסיון לעלות לשלב ההצלבה השני במפעל".