עולה חדשה: הייסנס משיקה לראשונה פעילות סלולרית בישראל

תאגיד האלקטרוניקה הסיני הייסנס (Hisense) משיק לראשונה בישראל פעילות סלולרית רישמית. בשלב הראשון החברה הציגה שני סמארטפונים המיועדים לשוק הביניים, דגמי ה- Infinity H11 ו- Infinity H12  כשבהמשך החברה צפוייה להשיק מכשירים מתקדמים יותר.

זמן צפייה: 02:59

Hisense, חברת האלקטרוניקה הגדולה בסין, השיקה השבוע, לראשונה באופן רישמי, פעילות בשוק המובייל הישראלי. החברה הכריזה כי תתחיל לשווק בישראל את המכשירים Infinity H11 ו- Infinity H12 בישראל תחת המותג mobile Hisense . בחברה אומרים כי "המכשירים מיועדים לקהל יעד המעריך איכות ועיצוב, והמחפשים חווית שימוש מצוינת ואיכותית במחיר אטרקטיבי ובשירות יוצא דופן וללא פשרות". אז במה מדובר? ובכן, הנה מפרט המכשירים המדוברים כמו גם המחירים בהם ימכרו:

  • Hisense Infinity H12
    מעבד סנאפדרגון מדגם 450  בעל 8 ליבות וזיכרון מערכת של RAM GB4
    32GB זיכרון פנימי + אופציה להרחבה של עד 128GB (המכשיר יגיע עם כרטיס זיכרון 32GB מתנה).
    מצלמת סלפי 16MP מצלמת אחורית כפולה MP12+ MP5
    זיהוי פנים, טביעת אצבע לאבטחה מקסימלית
    מסך דינמי ביחס 18:9 לחוויית צפייה אולטימטיבית
    סוללה של 3500 מיליאמפר ומערכת הפעלה אנדרואיד 8
    מחירים: 1890 ₪.

    צילום: יח''צ
  • Hisense Infinity H11
    מעבד סנאפדרגון מדגם 430  בעל 8 ליבות וזיכרון מערכת של RAM GB3
    יחס מסך 18:9 32GB זיכרון פנימי + אופציה להרחבה של עד 128GB (המכשיר יגיע עם כרטיס זיכרון 32GB מתנה).
    מצלמת סלפי 16MP מצלמת אחורית MP12
    זיהוי טביעת אצבע
    פאנל קדמי ואחורי מזכוכית
    סוללה של 3400 מיליאמפר ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 הותיקה
    מחירים: 1490 ₪.

    צילום: יח''צ

כאמור המכשירים המדוברים משתייכים לדרג הביניים, כשהחברה לא הציגה עדיין מכשיר דגל בישראל. בהייסנס אומרים כי המכשירים ימכרו באופן בלעדי דרך אתר אינטרנט ייעודי ויגיעו לבית הלקוח עם שליח. במקביל מציגים גם פלטפורמת שירות חדשה, אותה מכנים שם כ " Dream Team " -  מערך טכנאים שאמור להגיע ללא עלות נוספת עד לבית הלקוח ולהציע לו תיקון ללא עלות נוספת לתקופת אחריות של כ-3 שנים. עוד אומרים שם כי בכל הנוגע לתיקוני נזקים שנגרמים על ידי הלקוח הרי שעלויות התיקון יהיו זולות ממחירי השוק ומציגים שם לדוגמא עלות תיקון מסך במחיר של כ- 199 שקלים בלבד.

 

צילום: יוסי לוי

 

" Hisense ישראל גאה להשיק  את פעילות הסלולר של החברה בארץ ואת 2 מכשירים ראשונים H 11 וה H 12 " אמר גיא אדרי מנכ"ל Hisense ישראל. מעבר לחדשנות והטכנולוגיה ש Hisense מובילה, אנחנו מציבים היום רף חדש של שירות לצרכן הישראלי. הגענו להחלטה שמעבר לכל הטכנולוגיה והחידושים, משתמש הסלולרי צריך שירות VIP שידאג תמיד למכשיר שלו וייתן לו מענה מהיר ויחס אישי בכל פעם שיצטרך. לשם כך בנינו את צוות ה Dream team, צוות מקצועי ומנוסה שיגיע עד לבית הלקוח ויסייע לו בכל שאלה ובעיה ללא המתנה במרכזי השירות. Hisense ישראל מובילה מהפך לחוויית המשתמש וגאה להיות הראשונה ששמה את הצרכן לפני הכל".