אילת: חשד לפגע וברח - בן 50 נהרג

רכב שסטה ממסלולו פגע בהולך הרגל בסמוך לכיכר מרידיאן בעיר. בזירת האירוע נמצא חשוד ששהה ברכב בזמן התאונה אך הבהיר כי לא הוא הנהג

תאונת דרכים, אילת, רכב מרוסק, הרכב הפוגע באילת
תאונת דרכים, אילת, רכב מרוסק, הרכב הפוגע באילת | צילום: תיעוד מבצעים מד"א

חשד לפגע וברח באילת: הולך רגל כבן 50 נהרג אמש (רביעי) לאחר שרכב שסטה ממסלולו ב"דרך מצרים" פגע בו בסמוך לכיכר מרידיאן בעיר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

פרמדיקית מד"א מור ביטון אשכנזי סיפרה: "על המדרכה במרחק עשרות מטרים מרכב עם שמשה מנופצת שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר כי בזירת התאונה בסמוך לרכב הפוגע נמצא אדם החשוד כי היה ברכב בזמן התאונה. עם זאת, הוא טוען כי הוא לא נהג ברכב ונבדק החשד כי מהמקום נמלטו נוספים ובהם הנהג הפוגע.

היום יובא להארכת מעצר נוספת הנהג שפגע על פי החשד בנדא אבדאח, הולכת רגל בת 16, ברחוב אבן גבירול בחיפה בחג השבועות. זמן קצר לאחר הפגיעה נקבע מותה. הרכב הפוגע נמלט מהזירה ורק שעות לאחר מכן נעצר הנהג ונלקח לחקירה. אמש האריך בית המשפט את חקירתו ביממה.

[brightcove_iframe video_id='20teuna_vtr2_n20170531_v1' autoplay='0' credit='תאונת הפגע וברח בחיפה' desc='' kid='' duration='1929'']