הבעל התגלה כמתחזה ונאלץ לתת גט כפול

ע' ואישה נוספת גילו לתדהמתן שהן נשואות לאותו גבר, שחי חיים כפולים. הן חששו ממצב של עגינות, אך ברבנות הצליחו לאתר את האיש, לעצור אותו ולהביאו לבית הדין ולתת להן גירושים

בקיץ האחרון, כשע' הייתה מתחת לחופה, זו הייתה חתונה רגילה של בני זוג שהכירו בעבודה והחליטו למסד את הקשר. היא לא תיארה לעצמה כי בעלה הטרי למעשה חי חיים כפולים: "הייתי נשואה למישהו, שבפועל, השם שאני מכירה אותו לא קיים, והוא יש לו כל מיני זהויות שהוא מחליף אותן באופן סדרתי".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"בשבועיים הראשונים אחרי החתונה קרו כמה דברים שהיו נראים לי פשוט לא תקינים", סיפרה ע'. "עד אז הוא היה כביכול באיזושהי תדמית של איש עסקים. הדברים היו פשוט לא הגיוניים, אז אמרתי לעצמי 'טוב תתחילי לבדוק מה קורה'". אבל כשהיא התחילה לשאול שאלות וביקשה גט, הוא נעלם.

"הרגשתי כאילו הקרקע נשמטת מתחת לרגליי", המשיכה ע'. "הגעתי לרבנות עם חששות כבדים שזה הולך להיות סיפור ארוך ומייגע, וייתכן שאני אשאר בפוזיציה הזו של להיות אישה עגונה הרבה מאוד שנים".

בבית הדין הרבני לא בזבזו זמן ומינו חוקר פרטי שימצא את הבעל כדי שע' לא תהפוך לעגונה. בתיעוד שהגיע לידי חדשות 2 ניתן לראות כיצד החוקר מאתר את הבעל בקופת החולים ומזעיק את השוטרים, שעוצרים אותו. משם הוא נלקח ישירות לבית הדין.

הרבנות הראשית, ארכיון (יונתן סינדל / פלאש 90)
הרבנות הראשית, ארכיון (יונתן סינדל / פלאש 90)

"מתברר שלאיש הזה יש שלוש זהויות שונות", הסביר מנכ"ל בתי הדין הרבניים שמעון יעקובי. "יש לו זהות רביעית בארצות הברית". אחרי שהתרמית נחשפה והגט כבר עמד להיחתם, החליט אחד הדיינים לבדוק האם יש נשים נוספות שנפלו בפח. "מתברר שהוא נשוי לעוד אישה", אמר יעקובי. "בית הדין יצר קשר עם האישה ואמר לה 'תשמעי, יש לך הזדמנות, תבואי לכאן מיד'".

"אחרי שקיבלתי את הגט שלי הודיעו לו שיש עוד מישהי בדרך, שגם לה הוא יצטרך לתת גט, או שהוא יישאר במעצר עד לבירורים נוספים", סיפרה ע'. הדיינים ההמומים לא שחררו את הבעל לפני ששתי הנשים שהיו נשואות לו באופן פרטי ומבלי לדעת אחת על השנייה, קיבלו ממנו גט ויצאו מבית הדין חופשיות.