בפעם ה-2 ביומיים: שיבושים בלוח הטיסות בנתב"ג

לאחר שאתמול נרשמו שינויים בהמראות ובנחיתות מנתב"ג, הודיעה גם היום רשות שדות התעופה על צפי לשיבושים בשל הגבלות ביטחוניות במרחב האווירי של ישראל

ארכיון
ארכיון | צילום: עזרי עמרם, חדשות 2

בפעם השנייה ביומיים, הודיעה היום (שלישי) רשות שדות התעופה על שיבושים אפשריים בלוח הטיסות מנתב"ג, זאת בשל הגבלות ביטחוניות ופעילות מוגברת במרחב האווירי של ישראל. "ייתכנו שינויים בלוח הטיסות היוצאות והנכנסות בשעות אחר הצהריים והערב", נמסר מרש"ת.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

עוד הודיעה הרשות כי הודעה בנושא הועברה לחברות התעופה. "אנו קוראים לציבור הטסים לבדוק בחברות התעופה ובאתרי האינטרנט אם יש שינוי בטיסתם", הוסיפו.

"בשל פעילות שגרתית ומתוכננת מראש של משרד הביטחון, יתכנו היום בשעות אחר הצהרים והערב הגבלות תנועה לסירוגין בשטח האווירי של מדינת ישראל", נמסר ממשרד הביטחון. "הפעילות מתואמת עם כל הגורמים הרלוונטיים".

אתמול נרשמו מספר עיכובים בלוח הטיסות בנמל התעופה בן גוריון, כתוצאה מדרישת מערכת הביטחון לרווח את לוח הטיסות. ברשות שדות התעופה הבהירו כי לא מדובר באירוע ביטחוני, וכי השמיים לא נסגרו אלא בוצע ריווח בלבד בין ההמראות, מה שהוביל לעיכובים השונים

במשרד הביטחון מסרו אמש בתגובה כי בשל פעילות ביטחונית של משרד הביטחון, הוגבלה במהלך היום לסירוגין, ובתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, התנועה בשטח האווירי של מדינת ישראל.