זוהו 2 ההרוגים הנוספים בתאונה הקטלנית בכביש 6

כמעט יממה אחרי שארבעה בני אדם נהרגו בהתנגשות האוטובוס במשאית בכביש 6, זוהו שני ההרוגים האחרונים. יריב ברק, בן 28 מראשון לציון, ויונתן תורג'מן, בן 21 מרחובות, מצאו את מותם בקו 377 של חברת מטרופולין. שמם של ההרוגים הנוספים פורסם אמש. בינתיים נמשכת החקירה בניסיון לגלות מה גרם לתאונה

תאונת אוטובוס על כביש 6
תאונת אוטובוס על כביש 6 | צילום: דורון נחום

יריב ברק, בן 28 מראשון לציון, ויונתן תתורג'מן, בן 21 מרחובות, הם שני ההרוגים הנוספים מהתאונה הקטלנית שהתרחשה אתמול בכביש 6, סמוך למחלף שורק. השניים נהרגו יחד עם עוד שני חיילי צה"ל כשאוטובוס בקו 377 של חברת מטרופולין התנגש במשאית זבל שעמדה לצד הכביש.

אמש פורסם שמם של שני הרוגים נוספים בתאונה - חיילי צה"ל. דובר צה"ל התיר לפרסם כי רב"ט חי בן נעים, בן 19 מראשון לציון וסמל ראשון כפיר דהרי, בן 22 מיבנה מצאו את מותם בכביש 6.

תאונת אוטובוס על כביש 6
תאונת אוטובוס על כביש 6 | צילום: משטרת ישראל

הנהג, שנפצע קל ואושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב, אמר לחוקרים שהגיעו למיטתו כי נסע מאחורי נהג משאית נוספת, שבשלב מסוים סטתה שמאלה. לדבריו, רק אז הוא הבחין במשאית הזבל שעמדה בצד בכביש. הוא ניסה לסטות גם הוא, אבל המשאית שנסעה לפניו הסתירה לו את הדרך ולכן הוא התנגש במשאית הזבל.

עורך דינו של הנהג האוטובוס, יעקב שקאלר, אמר שלא מדובר באי שמירת מרחק. הוא הסביר כי אם מרשו היה צריך לעצור הוא היה עושה את זה.

מנגד, נהג המשאית, חיים צרפתי, שלטענתו חנה בשוליים כדי לתקן תקלה במזגן, האשים את נהג האוטובוס בתאונה ואמר כי זה נהג בחוסר אחריות, שהוביל לתוצאה הטראגית. "ראיתי מרחוק שאני לא רואה מפרץ לעצור בו אז נאלצתי לחנות שם. כמעט שפשתי את המעקה כדי להתקרב אליו ולא להיכנס לכביש. שמתי משולש ואמרתי שהמשולש יעוף אז ירדתי לשים עליו חתיכת עץ. ישבתי בקבינה והורדתי נעליים ופתאום הרגשתי חבטה", סיפר צרפתי.

"הייתי במרחק של 10 עד 12 שניות בין חיים למוות. זה חוסר אחריות, טעות של טיפש. הוא גרם אסון להרבה משפחות", הוסיף נהג המשאית. הוא סיפר כי בעצמו בא ממשפחה שכולה מתאונת דרכים. "זה עצוב לי. לכל המשפחות, הכאב יישאר איתי להרבה זמן. זה חבל שנהגים מטעות טפשית גורמים אסון להרבה משפחות", ציין אפרתי.