הבילוי החדש בחופש הגדול – אלכוהול וסמי פיצוציות עד הבית

החופש הגדול כבר כאן ומדי ערב מחפשים אלפי בני נוער וילדים תעסוקה. חוק היובש, שאוסר על מכירת אלכוהול בין השעות 23:00 ל-6:00 היה אמור לטפל בבעיה של שתיית בקרב הנוער, אבל כנראה שלכל חוק יש פרצה. חברות משלוחים מפעילות דפי פייסבוק ואפליקציות שמציעות לנערים והנערות אלכוהול וסמי פיצוציה עד הבית בכל שעה: "ברגע שתרצי משלוח תתקשרי בכיף נשמה"

משלוח של אלכוהול וסמים לבני נוער
משלוח של אלכוהול וסמים לבני נוער | צילום: חדשות 10

חנויות משלוחים מסייעות לילדים ובני נוער להגיע לסמים ולאלכוהול כדי להעביר את החופש הגדול. החופש הגדול יצא לדרך ומדי ערב בני נוער וילדים מחפשים תעסוקה ואמצעים חדשים שיבדרו אותם. חנויות משלוחים מפעילות שירות של משלוחי אלכוהול וסמי פיצוציות עד הבית, עושות כסף על הילדים שכדי "לתפוס קצת ראש מסכנים לעצמם את החיים.

איך זה קורה? פשוט מאוד. החנויות מפעילות דפי פייסבוק ואפליקציות שמפעילות שירות הזמנות משלוחים. בני הנוער מתקשרים מבקשים ואחרי חצי שעה מגיע אליהם שליח ם האלכוהול או הסמים המבוקשים.

"ברגע שתרצי משלוח תתקשרי בכיף נשמה. יש לנו חוזים עם חנויות וברגע שיש לנו אנחנו יכולים כאילו לקחת אלכוהול באיזה שעה שבא לנו", הסביר אחד המוכרים בטלפון לתחקירנית חדשות 10. אנה, אימא לילד בן 13 מצאה לאחרונה כרטיס ביקור של אחד מאותם מקומת בכיס של בנה והבינה שהוא משתמש סמי פיצוציות.

"הבנתי שהוא חזק בסמים. לא היה אכפת לו  מקור או מחום, העיניים שלו תמיד היו אפאטיות", היא סיפרה על בנה. לדבריה השליחים משאירים הרבה פעמים את הסמים בארונות החשמל של הבתים, שם הילדים משאירים להם את הכסף. "לא מעניין אותם מי יפתח את הארון וישתמש בסמים", אנה הוסיפה.