המשטרה תקים צוות חקירה מיוחד לבחינת ההצתה בבית"ר: "שריטה בלב"

במשטרה מעריכים כי מי שהצית את מתחם האימונים של בית"ר ירושלים בבית וגן השאיר אחריו כמה סימנים ויהיה ניתן לאתר אותו. בידי השוטרים ישנם שמות של חשודים ועיקר המאמץ הוא בהשגת ראיות. בעקבות האירועים נשיא צ'צ'ניה הודיע כי משלחת בכירה מטעמו תגיע למשחק של בית"ר מול בני סכנין. עוזר מאמן הקבוצה: "אירוע מעציב מאוד, הרגשתי ששרטו אותנו בלב"

שלטים נגד ערבים של אוהדי בית"ר ירושלים
שלטים נגד ערבים של אוהדי בית"ר ירושלים | צילום: ספורט 5

משטרת ישראל החליטה להקים צוות חקירה מיוחד בעקבות הצתת מתחם האימונים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. ההערכה במשטרה היא כי מי שעשה זאת השאיר אחריו ראיות ויהיה ניתן לאתרו.

לחוקרי המשטרה יש שמות של חשודים, אך המאמץ כעת מתרכז במציאת ראיות מתוך זירת האירוע. בעקבות האירועים האחרונים נשיא צ'צ'ניה הודיע כי בכוונתו לשלוח משלחת של בכירים מטעמו למשחק הטעון של בית"ר ביום ראשון הקרוב נגד בני סכנין באצטדיון טדי.

שחקן העבר של בית"ר וכיום עוזר המאמן של הקבוצה, ז'אן טלסניקוב, אמר בראיון לחדשות 10 כי הוא לא הופתע מהאירוע. "לא נפלתי מהכיסא, אבל זה העציב אותי מאוד. היה במקום הזה כל כך הרבה סמליות למקום היפה של בית"ר", הוא הסביר.

"הרגשתי ששרטו אותנו בלב. המועדון עושה ככל יכולתו למגר את התופעה הזו", טלסניקוב המשיך והוסיף כי הוא סומך על המדינה ומערכת החינוך שידעו לטפל במצב. "אלו אנשים שבאים ממקום של אומללות, הקהל הגדול והאיכותי של בית"ר צריך להשמיע את קולו", הוא אמר.