ההמונים נהנו מהשלג בירושלים: "זה ממש יום חג"

למרות הטמפרטורות הנמוכות, תושבי הבירה ומבקרים שהגיעו לעיר, שיחקו בשלג בהתרגשות. "הגעתי במיוחד מאילת כי זה נפלא", אמרה מבקרת בעיר. השלג צפוי להפוך מחר למים, אך בעירייה החליטו לבטל את הלימודים מחשש להחלקות. "יש להיזהר בזמן נסיעה כי הכבישים חלקים במיוחד"

שלג בירושלים
שלג בירושלים | צילום: ניצן קיש

השלג שהגיע אתמול (חמישי) עד ל-30 סנטימטרים בירושלים, הסב לתושבי הבירה ולמבקרים בעיר אושר רב. מי שממשיכים לנהוג בזהירות הם המשטרה והעירייה שהודיעו כי מחר לא יתקיימו לימודים בכל בתי הספר והגנים בעיר, למרות שמחר לא צפוי לרדת שלג. "קיימת סכנת החלקה. מזג האוויר הלילה יהפוך את הכבישים למסוכנים ועל הנהגים להיות עירניים במיוחד", הם הסבירו.

(04:15 דקות)

"ביום שישי כבר לא יהיה שלג לשחק איתו. הוא יהפוך לקרח ואז למים", הסביר חזאי חדשות 10, דני רופ. "אני לא ממליץ לאנשים להגיע לכאן כי לא יהיה להם עם מה לשחק", הוא הוסיף.

במהלך היום העיר כולה כוסתה בלבן, והטמפרטורות הנמוכות לא מנעו מהתושבים לצאת ולשחק בחוץ. "זו הפתעה מדהימה", אמרו ההורים ששיחקו עם ילדיהם בשלג. "אנחנו נהנים אפילו יותר מהקטנים שלנו", ציין אב מאושר.

צילום: ניצן קיש
שלג בירושלים
שלג בירושלים | צילום: אלון פליקס

מי שעוד נהנה מהשלג הוא נשיא המדינה, שמעון פרס, שיצא למרחב הלבן. "יש ירושלים של זהב ויש ירושלים של שלג - העיר הזאת תמיד נהדרת", שיבח הנשיא את הבירה.

פרט לתושבי העיר, גם מבקרים מרחבי הארץ הגיעו ליהנות מהשלג. "זה ממש יום חג", אמר אחד מהם בהתרגשות. "הגעתי במיוחד באילת כדי לראות את זה", ציינה מבקרת בעיר.