דוגמנית ישראלית חגגה בתאילנד ונאנסה: "שהאנס ימות בכלא"

חופשה חלומית שערכה א' בחודש שעבר הפכה לסיוט, לאחר שצעיר מקומי שהכירה אנס אותה בברוטליות והשאיר אותה פצועה על הכביש. משפחתה מנהלת מאבק משפטי, לאחר שהרשויות בתאילנד שחררו את החשוד לביתו

תאילנד
תאילנד | צילום: חדשות 10

(2:29 דקות)

רק בסוף השבוע התבשרנו על ניסיון אונס של צעירה במסיבת פול-מון בתאילנד, ומתברר שהעניין הפך לתופעה. בראיון לחדשות 10, א' דוגמנית ישראלית שנאנסה לפני חודש במסיבה באותו האי, מדברת לראשונה על החוויה המצמררת שהותירה צלקות קשות בנפשה. בינתיים, המשטרה המקומית שחררה את הצעיר שטען כי יחסי המין נעשו בהסכמה ומשפחתה של א' יצאה למאבק משפטי על מנת להשיבו לכלא.

א', שבערב המסיבה רבה עם חבר שלה, נותרה לבדה בבר, אז צעיר מקומי שאותו הכירה, הציע לקחת אותה למלון. האיש לקח אותה בדרך שלא הכירה, אז התנפל עליה ואנס אותה, תוך שהוא חובט בה וחונק אותה.

"הוא דחף אותי על הרצפה. ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי. הרגשתי שהוא רוצה להרוג אותי, והוא תפס אותי, בצוואר וכשסיים ברח על הקטנוע", אמרה א' לחדשות 10, שסיפרה שמקומיים אחרים באו לעזרתה והזעיקו משטרה. "יום לאחר מכן אחותו באה והציעה לי כסף שלא אומר שום דבר - סירבתי".

משפחתה של א' החלה לנהל מאבק משפטי נגד הרשויות במדינה, לאחר ששוחרר לביתו. אביה של א', זמר מפורסם באירופה, אפילו פרסם שיר שאותו הפיץ גם בתאילנד, בתקווה להחזיר את האיש אל מאחורי סורג ובריח. "מצדי שימות בכלא", הוסיפה א', שעדיין מתקשה לצאת מהבית בעקבות הטראומה.