לפני שנתפס: שושן ברבי תכנן להימלט לחו"ל

במשטרה סבורים כי במהלך שלושת הימים בהם נמלט ברבי, הוא בדק את האפשרות להשיג דרכון מזויף ולצאת מהארץ. ברכב שדרס והרג את שלוש הנשים בנתניה אותרו בקבוקי בירה - ועליהם טביעות האצבע של ברבי. "אנו מקיימים איסוף ראיות חסר תקדים בהיקפו", מסרו במשטרה

שושן ברבי, העבריין החשוד בדריסה של שלוש נשים בנתניה
שושן ברבי, העבריין החשוד בדריסה של שלוש נשים בנתניה | צילום: חדשות 10

(4:54 דקות)

דרס, הרג ועל פי החשד גם ניסה לברוח מהארץ: חוקרי המשטרה האמונים על חקירת תאונת הפגע וברח בנתניה בה נהרגו שלוש נשים במרכז העיר, סברו אתמול (שלישי) כי שושן ברבי, שנתפס אתמול בתום מצוד של 72, תכנן להימלט מהארץ באמצעות דרכון מזויף.

המשטרה הצליחה ללכוד את ברבי בתום מבצע מורכב, ששם קץ לשלושה ימים של מרדף אחריו. שושן הסתתר בתוך מחסן נטוש באזור התעשייה הישן בנתניה, שם ניהל מעין "חמ"ל" והשתמש בטלפונים סלולריים ובמחשבים ניידים. כעת עולה כי שושן בדק, באמצעות המקורבים אליו, את האפשרות להימלט לחו"ל בשל החשש מהעונש אותו יקבל אם ייתפס.

במשטרה מנסים לברר מיהם הגורמים איתם שוחח שושן במטרה להשיג את הדרכון המזויף.

במקביל, נמשכת בדיקת הראיות מתוך הרכב הפוגע שדרס למוות את שלוש הנשים. במקביל לדבריו של שושן היום בבית המשפט, לפיהם הוא לא האיש שנהג ברכב, היום התברר כי במכונית האאודי שדרסה את הנשים נמצאו מספר בקבוקי בירה - ועליהם טביעות אצבע של ברבי.

"איסוף הראיות הוא חסר תקדים בהיקפו ביחס לכל תאונת דרכים", אמר היום ניצב משנה אילן מור, מפקד מרחב שרון של המשטרה. "אני משוכנע שגיבשנו ראיות שיש בהן בסיס מוצק ביותר לכתב אישום וגם ליותר מזה".

קצין החקירות של מרחב שרון, סגן ניצב בועז בלאט, הוסיף: "מצאנו בזירה מספר ממצאים המעידים על כך שברבי שהה במחסן בו הסתתר לאורך זמן רב, להערכתנו מאז רגע ההימלטות מהזירה. ככל הנראה הוא נעזר במשפחה ובחברים שסייעו לו". חקירת התאונה צפויה להימשך עוד מספר שבועות, כשבמקביל מנסה המשטרה לשכנע את יוחאי גליקסמן, מי שהסגיר עצמו תחילה כנהג הרכב וחזר בו, להעיד נגד ברבי.