אשתו של שושן ברבי קוראת לו: "הסגר את עצמך"

ניצה ברבי, שעל פי מקורבים מאושפזת במחלקת היולדות בבית החולים לניאדו בנתניה, הודיעה באמצעות עורך דינה כי תשתף פעולה עם המשטרה ואף תגיע לחקירה במידה ותידרש. במהלך היום נעצר קרוב משפחתו של החשוד בדריסתן למוות והפקרתן של שלוש נשים בנתניה בסוף השבוע. בידי המשטרה ראיות המחזקות את הטענה כי ברבי הוא שנהג ברכב

שושן ברבי וזירת התאונה בנתניה - לפרונט בלבד
שושן ברבי וזירת התאונה בנתניה - לפרונט בלבד | צילום: חדשות 10

אשתו של שושן ברבי, החשוד בדריסתן למוות והפקרתן של שלוש נשים בנתניה בסוף השבוע, אמרה היום (שני) כי היא קוראת לו להסגיר עצמו למשטרה. פרקליטה של ניצה ברבי, עו"ד דוד יפתח, אמר כי אשתו נמצאת בסערת רגשות נוכח התאונה וכי אם המשטרה תרצה לחקור אותה - היא תשתף פעולה. בידי המשטרה ראיות המחזקות את הטענה כי ברבי הוא שנהג ברכב.

על פי מקורבים למשפחה, ניצה ברבי מאושפזת כעת במחלקת היולדות בבית החולים לניאדו בנתניה. היא נושאת ברחמה את ילדם השלישי ואמורה ללדת בקרוב. המשטרה עצרה היום קרוב משפחתו של ברבי, בחשד שסייע לו להימלט מהמשטרה. בנוסף, סגרה המשטרה את בית העסק של ברבי, פיצוציה בנתניה.

שושן ברבי וזירת התאונה בנתניה - לפרונט בלבד
שושן ברבי וזירת התאונה בנתניה - לפרונט בלבד | צילום: חדשות 10

מוקדם יותר היום אמר עו"ד יפתח כי לאשתו של ברבי אין כל קשר עמו וכי היא לא דיברה איתו. "אין לי מושג אם הוא בארץ", אמר יפתח בראיון לרשת קול ישראל. "אני לא יודע מי מספק את השמועות שאשתו של ברבי נמצאת איתו. לא דובים ולא יער, היא נמצאת עם קרובי משפחה והמשטרה ידעת איפה היא", אמר יפתח שבעברו ייצג שורה ארוכה של גורמים עברייניים. הוא הוסיף כי הטענה שאשתו נמאת במסתור עם ברבי ותצא כדי ללדת היא לא נכונה.

"המצב שלה לא קל. היא בחודש התשיעי להריונה והיא בחוסר ידע מוחלט. המשטרה יודעת בדיוק איפה היא, אפשר לאתר את הסלולרי תוך דקה ולמשטרה אין בעיה לעשות זאת", המשיך יפתח. עורך הדין הבהיר כי הוא אינו יודע אם ייצג את ברבי כשזה יסגיר עצמו.

"לא דיברתי ואין לי קשר איתו מאז המקרה, אין לי מושג אם הוא בארץ", הסביר יפתח. עורך הדין הסביר כי ברבי היה עבריין קטן שרוב העבירות שלו היו התנגשויות עם שוטרים ושימוש בסמים. "זה הסתיים לפני 10 שנים, הוא נשא אישה ויש לו שני ילדים", הוא הסביר.