רכבת התנגשה בעדר פרות וירדה חלקית מהפסים באזור להבים, אין נפגעים

רכבת שהייתה בדרכה מנהריה לבאר שבע, התנגשה בעדר פרות בסמוך ליישוב להבים. קרון אחד ירד מהפסים, אך איש לא נפגע. תנועת הרכבות בין באר שבע לקריית גת הופסקה

הרכבת שהתנגשה בפרה באזור להבים
הרכבת שהתנגשה בפרה באזור להבים | צילום: אלמוג בוקר

דרמה על המסילה: רכבת שהייתה בדרכה מנהריה לבאר שבע, התנגשה היום (שני) בעדר פרות בסמוך ליישוב להבים בנגב, וקרון אחד ירד חלקית מהפסים. לא היו נפגעים באירוע. נהג הקטר זיהה את בעל החיים מרחוק, והספיק לבלום את הרכבת ולמנוע אסון גדול יותר.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

רכבת התנגשה בעדר פרות בדרום
רכבת התנגשה בעדר פרות בדרום | צילום: משטרת ישראל

בסמוך לשעה 8:30 דיווח נהג הקטר על מצב חירום, עקב בעל חיים שנמצא על המסילה. הנהג לא הצליח להמנע מפגיעה בפרה, אך בלימתו הביאה לכך שרק קרון אחד ירד מהפסים ולא התהפך.

כוחות גדולים של מגן דוד אדום הוזעקו לנקודה, מחשש לאירוע רב נפגעים. בבדיקה מהירה שביצעו בשטח, התברר כי אין נפגעים באירוע.

תנועת הרכבות בין באר שבע לקריית גת הופסקה. כוחות מכניים עושים את דרכם למקום האירוע כדי להשיב את הרכבת למסילה. רכבי הסעות של רכבת ישראל נערכים להסיע את הנוסעים שיגיעו לתחנת קריית גת לתחנות היעד שלהם, עד שתנועת הרכבות תשוב לסדרה.

גורמים רשמיים שיבחו את עירנותו של נהג הקטר. הזיהוי המוקדם של המפגע וניסיונות הבלימה מנעו אסון גדול. המשטרה תחקור את נסיבות התאונה.