צפו: בית חולים בבני ברק מחייב נשים ללבוש חלוק מטעמי צניעות כדי לקבל טיפול

בית החולים מעייני הישועה בעיר החרדית לא מכניס כל אחת בשעריו. בכניסה נדרשות נשים המגיעות בלבוש לא צנוע לשים על עצמן חלוק שחור על מנת "לכבד את המאושפזים במקום". משרד הבריאות: מתן טיפול רפואי אינו מותנה בצורת לבוש. הנושא יובהר עם הנהלת בית החולים

לבוש צנוע בכניסה לבית חולים בבני ברק
לבוש צנוע בכניסה לבית חולים בבני ברק | צילום: ערוץ 10 צילום מסך

(2:46 דקות)

טיפול רפואי תמורת לבוש צנוע: בית החולים מעייני הישועה בבני ברק מחייב נשים המגיעות לקבלת טיפול רפואי להתלבש בצניעות. אם הן אינן לבושות באופן צנוע מספיק, הן נדרשות ללבוש על עצמן חלוק שחור המחולק בשערי בית החולים.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

"באתי עם חולצה קצרה וביקשו ממני שאלבש משהו עליי. הם נתנו לי חלוק שחור ואמרו שרק עם זה אני יכולה להיכנס ולהסתובב בבית החולים", מספרת א' שהגיעה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. כתבת חדשות 10 שניסתה להיכנס לקבל טיפול לא הצליחה לעבור את השומר עד שנאותה לשים על עצמה את החלוק.

"אלה הנהלים במקום. החילונים שבאים לפה פשוט מכבדים את זה ושמים את החלוק", הסבירה לכתבת פקידת הקבלה בבית החולים. מבית החולים נמסר כי ההנהלה מבקשת מכל באי בית החולים לכבד את רגשות כל המאושפזים ולבוא בתלבושת הולמת. משרד הבריאות מסר בתגובה כי מתן טיפול רפואי אינו מותנה בצורת הלבוש. מדובר בנוהל פנימי של בית החולים והנושא יובהר עם הנהלת בית החולים.