הבילוי החדש של ילדי תל אביב: מסיבות סקס ואלכוהול

חוקרי היחידה המרכזית של העיר קבלו מידע מודיעיני על נער שנפצע קשה, לאחר שבקבוק וודקה נופץ על ראשו. הם נדהמו לגלות כי הוא נפצע במהלך מסיבה בה השתתפו ילדים וילדות בני 12, שהתקיימה בפנטהאוז תל אביבי בו היו ג'קוזי, מיטות לקיום יחסי מין והרבה אלכוהול. מחיר השכרת הדירה – 2,500 שקל ללילה

בנות במסיבה
בנות במסיבה | צילום: רויטרס

פנטהאוז מפואר עם ג'קוזי, חדרי שינה שנועדו במקור לקיום יחסי מין, שולחן ביליארד, עמדת פלייסטיישן וגג מפואר - זוהי זירת המסיבות החדשה של ילדי תל אביב. המחיר, אם שאלתם: 2,500 שקלים ללילה.

לפני כחודש קיבל מחלק הנוער של ימ"ר תל אביב מידע מודיעיני על כך שנער נפצע קשה באחת המסיבות האלו, לאחר שבקבוק וודקה נופץ על ראשו. "כל המעורבים בפרשה, כולל הקורבן, עשו מאמצים להסתיר את אירוע התקיפה החמור", סיפר קצין הנוער, רפ"ק איל פאר. "בנות הסתובבו שם עם בגדי ים, הרבה אלכוהול, מוזיקה רועשת, אלימות שמתפרצת בלי שום סיבה", הסביר רפ"ק פאר את הממצאים.

בתום חקירה סמויה נעצר צעיר בן 19 החשוד בניפוץ הבקבוק על ראשו של הנער ואף התעורר חשד כי הוא ניסה לדקור את הקורבן. הסיבה - ריב על לבה של נערה בת 15. רק לאחר המעצר גילו השוטרים את תרבות הבילוי החדשה של נערי תל אביב: סקס, אלכוהול ואלימות בקרב בני גילאי הבר והבת מצווה.

ד', שבתה בת ה-13 השתתפה במסיבה, סיפרה כי הגיעה למסיבה וראתה שם את המיטות והג'קוזי. "לא הבנתי מה זה. איזה סוג של מסיבה זאת? היא ילדה מבית טוב שבחיים לא השתתפה בדברים כאלה", ציינה האם. לדבריה, בתה נמצאת בטראומה ממה שראתה, והיא לא יודעת כיצד הילדה תצא ממנה. "היא חזרה להרטיב, דבר ששכחתי ממנו לפני שנים", המשיכה האם.

את ההזמנה למסיבה היוקרתית קבלה ג' בת ה-13 איך לא, דרך מסך המחשב. "יש לה איזה 2,000-3,000 חברים בפייסבוק והיא לא מכירה כמעט אף אחד מהם", טענה ד'. לטענתה, היא לקחה את הילדה לבדיקה רפואית לאחר שגלתה כי במסיבה היו מיטות מיוחדות והרבה אלכוהול.