3 בני אדם נהרגו ב-3 תאונות ברחבי הארץ

בשעות הבוקר נהרגה הולכת רגל קשישה בת 80 ברחוב החשמל בחיפה. לאחר מכן בהתנגשות בין משאית למכונית סמוך למושב ברכיה שליד אשקלון הנרג אדם אחד ושני נפצע באורח קל עד בינוני. שעה קלה חלפה וגבר בן 40 מצא את מותו בתאונה בין ג'יפ לטרקטור סמוך לפקיעין שבגליל המערבי

תאונה ליד אשקלון
תאונה ליד אשקלון | צילום: זק"א

שלושה בני אדם נהרגו היום (ראשון) בשלוש תאונות דרכים שאירעו בכל רחבי הארץ. היום הקשה נפתח כבר בשעות הבוקר, כאשר קשישה בת 80 נהרגה ברחוב החשמל בחיפה. הקשישה נפגעה בעת שהלכה בכביש. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירת התאונה העניק לפצועה טיפול ראשוני ופינה אותה לבית החולים כשהיא במצב אנוש. למרות מאמצי ההחייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה לאחר זמן קצר.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

בשעות הצהריים התרחשו עוד שתי תאונות קטלניות. גבר בן 50 נהרג בהתנגשות בין משאית למכונית פרטית סמוך למושב ברכיה שליד אשקלון. אדם נוסף שהיה מעורב בתאונה פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים ברזילי בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג הרכב הפרטי פגע במשאית, ככל הנראה לאחר שחצה את הצומת ברמזור אדום. חמישה צוותים של כיבוי אש הוזעקו למקום על מנת לסייע בחילוצם של לכודים שנשארו בתוך הרכב הפגוע.

אתמול נהרג קשיש בן 80 בתאונת דרכים במחלף הראל שבכביש ירושלים-תל-אביב. הקשיש נפגע ממכונית חולפת יחד עם נכדתו, בת 15 בשעה שחצו את הכביש סמוך למבשרת ציון. mוות של מגן דוד אדום קבע את מותו של האיש והעניק טיפול ראשוני לנערה שנפצעה קל. נהג הרכב הפוגע עוכב לחקירה ונסיבות התאונה נבדקות על ידי המשטרה.

ביום שישי נפצעו מספר לא קטן של בני אדם בשתי תאונות דרכים. בראשונה נפגע קשה מאד הולך רגל מרכב סמוך למחלף גנות. הוא סבל מפציעות בפלג גופו העליון. צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב.בכביש מספר 31, סמוך לצומת תל ערד שבנגב, אירעה לפני הצהריים תאונת דרכים בין ארבעה כלי רכב. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ל-20 בני אדם שנפצעו קל בתאונה.