חשד: עורכת דין שייצגה אנשי עולם תחתון החזיקה בביתה מחסן נשק

לאחר פשיטה שביצעו בעקבות תלונות השכנים, מצאו כוחות המשטרה מצבור גדול של נשק כבד בקומת מגוריה של עורכת הדין ליאורה ברקו. ברקו, שהורשעה בעבר בהעברת סמים ללקוחותיה בכלא, נעצרה בחשד שהיא קשורה לאמצעי הלחימה ונלקחה לדיון בהארכת מעצרה. מעצרה הוארך ביומיים

עו"ד ליאורה ברקו
עו"ד ליאורה ברקו | צילום: חדשות 10

(2 דקות)

 

שוב מסתבכת: עורכת הדין ליאורה ברקו, שהורשעה בחודש יוני האחרון בהעברת סמים לעבריינים בכלא, נעצרה היום (שני) לאחר שמצבור של אמצעי לחימה נמצא בקומה שלה בבניין מגורים. בית המשפט החליט היום להאריך את מעצרה של ברקו ביומיים.

הצטרפו לחדשות 10 בפייסבוק »

ברקו נעצרה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לחוקרי מחוז מרכז, בעקבותיו הם ערכו פשיטה על הבניין בו היא מתגוררת. בפשיטה שערכו על המקום נמצאו אמצעי לחימה שהוגדרו על ידי לוחמי החבלה כ"אמצעים איכותיים" שנועדו לפגוע גם בכלי רכב משוריינים.

השוטרים הבינו עד מהרה כי מחסן התחמושת מקושר, ככל הנראה, לעורכת הדין שגרה במקום סמוך למחסן, עצרו אותה ולקחו אותה לחקירה.  בין הפריטים שנמצאו היו תחמושת, אקדחים וחלקים של טילי לאו. בעקבות חומרת האירוע עודכן מפקד מחוז המרכז שהחליט להעביר את החקירה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז.

המשטרה ביקשה את להאריך את מעצרה של ברקו בשמונה ימים בטענה שיש חשש שהיא יכולה להיות מסוכנת לציבור, אולם בת המשפט הסכים להאריך את המעצר ביומיים בלבד. בינתיים, כל אמצעי הלחימה שנמצאו בבניין המגורים הועברו לאזור בטוח שם יפוצצו באופן בטוח ומבוקר.

על ברקו נגזרו בחודש יוני האחרון שבעה חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשעה באספקת סמים לעבריינים איציק בן מוחא ואלירן דרי, אותם ייצגה, בעת שהיו מאחורי סורג ובריח. על פי כתב האישום, במהלך ביקורה של ברקו בכלא השרון, שבו ריצו שני העבריינים את מאסרם, היא הבריחה למקום כ-3 גרם קוקאין, 20 כדורי קלונקס ושני כדורי ויאגרה.

היא הורשעה כי העבירה להם את הסמים בשפתון. כמו כן, היא הביאה איתה מיכל דבק פלסטי. ברקו נפגשה עם בר מוחא ודריי, שאותה היא ייצגה, ומסרה להם את הפריטים שהביאה. דריי החביא את הסמים והכדורים בתחתוניו, לבקשתו של בר מוחא, אך השניים נתפסו. הם הורשעו בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

(עדכון אחרון: 15:30)