החשוד ברצח הקשישה בכפר סבא היה מסוכסך עם משפחתה

הקשישה שעל פי החשד נרצחה בבית אבות היא שולה גולדברד, בת 82. היא נמצאה ללא רוח חיים כשעל גופה סימני אלימות. החשד הוא כי גולדברד נרצחה על ידי עובד זר, שניסה לברוח מהשוטרים שהגיעו למקום ואף קפץ מהגג. העובד טיפל בבעלה של האישה ולאחרונה התגלע סכסוך בינו לבין המשפחה

בית האבות שבו נרצחה שולה גולדברד בכפר סבא
בית האבות שבו נרצחה שולה גולדברד בכפר סבא | צילום: חדשות 10

שולה גולדברד בת ה-82 היא הקשישה שגופתה נמצאה היום (חמישי) בבית אבות בכפר סבא. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע, ואחד החשודים במעשה הוא אזרח פיליפיני, שסעד את הקשישה ועל פי החשד היה מסוכסך עם משפחתה.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10 »

גופתה של גולדברד נמצאה בבית האבות בידי בתה, כשעליה סימני חבלה. המטפל שסעד את הקשישה ניסה לקפוץ מגג בית האבות, עם הגעת השוטרים למקום. החשוד, שנפצע קשה והועבר לבית החולים מאיר בכפר סבא, צפוי להילקח לחקירה עם שחרורו מבית החולים.

סגן ניצב שי אזולאי, מפקד משטרת כפר סבא, סיפר כי גולדברד התגוררה בבית האבות עם בעלה, אולם השניים שהו במחלקות נפרדות. "בתה התקשרה הבוקר, ומשלא תפסה את אמה התקשרה למטפל הפיליפיני שלה. זה סרב למסור פרטים על מצבה והתנהגותו עוררה את חשדה", אמר אזולאי.

החשד שעוררה התנהגות המטפל הוביל את בתה של גולדברד לצאת מעבודתה לכיוון בית האבות. בבית האבות היא נכנסה לחדר של אמה, ומשהבחינה במטפל הוא ברח. אז גם הבחינה הבת בגופת אמה שולה. היא הזעיקה את כוחות המשטרה וצוותי הרפואה, שקבעו את מותה של גולדברד.

לדברי סגן ניצב אזולאי, שוטרים שסרקו את בית האבות לא איתרו תחילה את העובד הזר ולבסוף מצאו אותו על גג הבניין. "כשניסו להתקרב אליו הוא קפץ", סיפר מפקד התחנה. הוא הוסיף כי התנהגותו של המטפל מעוררת חשד "ובשלב זה אנחנו לא יודעים את נסיבות מותה של האישה וממתינים לתוצאות הנתיחה".

העובד הזר מאושפז תחת שמירה משטרתית. לחדשות 10 נודע שהעובד הועסק בתחום בית האבות כדי לטפל בבעלה של גולדברד, שעבר אירוע מוחי. לאחרונה התגלע סכסוך בין משפחת הקשישה לעובד, אך כאמור לא ברור עדיין אם הוא עומד מאחורי המעשה והמשטרה תמשיך בחקירת האירוע.