הפגע וברח בתל אביב: חיפושים אחר ג'יפ BMW בעל לוחית זיהוי לבנה

המשטרה עדיין מחפשת את הנהג שהרג הבוקר את לי זיתוני מנווה אור בצומת הרחובות פינקס וויצמן. עדי ראייה מדווחים כי לג'יפ הייתה לוחית לבנה המשמשת דיפלומטים, מכוניות מחו"ל או כאלו שיובאו לאחרונה מחו"ל. עדי ראייה אחרים מדווחים כי הג'יפ נסע בפראות עוד לפני התאונה

זירת פגע וברח בתל אביב
זירת פגע וברח בתל אביב | צילום: מאור מור

(2:23 דקות)

חיפושים נרחבים נמשכים בשעה זו אחר הנהג שדרס הבוקר (שישי) למוות הולכת רגל בת 25 בפינת הרחובות ויצמן ופנקס בתל אביב. השוטרים הרבים מחפשים ג'יפ מסוג ב.מ.וו X6 בצבע שחור. על פי עד ראייה הרכב נושא לוחית רישוי בצבע לבן שמשמשת דיפלומטים, מכוניות מחו"ל או כאלו שיובאו לאחרונה באופן פרטי. במשטרה אמרו כי בארץ ישנם 70 רכבים מסוג זה והם מתכוונים להגיע ולבדוק כל אחד מהם.

הצטרפו לחדשות 10 בפייסבוק »

ההרוגה בתאונת הפגע וברח היא לי זיתוני, שהגיעה לתל אביב רק לפני שבועיים מנווה אור שבצפון. זיתוני הייתה בדרכה לעבודתה כמדריכת פילאטיס כאשר נפגעה על ידי הג'יפ.

מדיווח שהגיע למוקד 100 של המשטרה עולה עוד כי נהג הג'יפ השתולל בכבישי תל אביב עוד טרם התאונה. כמו כן מתגלה כי הוא נמלט במהירות מיד אחרי שפגע בצעירה.

סמוך לשעה 6:45 נפגעה ההרוגה בעוצמה מהרכב בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה. היא נהדפה למרחק של כ-20 מטרים, ואז פגעה בה מכונית אחרת שהגיעה מהמסלול הנגדי. הצעירה נהרגה במקום.

פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה מצאו אותה מוטלת ללא רוח חיים, ורופא נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה הקימה מיד לאחר מכן מחסומים באזור ופתחה בסריקות אחר הרכב הפוגע. בוחני התנועה של מחוז תל אביב פתחו בחקירה וביקשו מעדי ראייה לתאונה לפנות למשטרה.