מאבטח חשוד ששדד מאות אלפי ש"ח מבנק בת"א, עובדת נפצעה מירי

לפי החשד, שומר בסניף של בנק ירושלים ברחוב אח העם, ירה לעבר הזכוכית המפרידה בינו לבין הכספרית ונמלט עם סכום של כ-350 אלף שקל. העובדת נפצעה באורח קל, המשטרה מחפשת אחר החשוד

ניידת משטרה
ניידת משטרה | צילום: בוצ'צ'ו

(1:29 דקות)

שוד מזוין בבנק בתל אביב: מאבטח בסניף של בנק ירושלים ברחוב אחד העם בעיר חשוד ששדד הבוקר (רביעי) את המקום שעליו הוא היה אמור בעצמו לשמור, ונמלט עם סכום של כ-350 אלף שקלים.

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד שלף את נשקו האישי אותו הוא מחזיק ברשיון בעקבות תפקידו, ביצע ירי לעבר הזכוכית שמפרידה בינו לבין הכספרית ושדד את הכסף. הכספרית נפצעה משברי הזכוכית באורח קל וטופלה על ידי צוות של מגן דוד אדום.

במשטרה חושדים כי החשוד תכנן את המעשה מראש. כעת נערכות סריקות בניסיון לאתר אותו אחרי שהצליח להימלט מהמקום עם הסכום הגדול.

במקביל, הבוקר מסרה המשטרה כי הצליחה לפענח שוד שאירע ברעננה. לפני כחודש התלונן צעיר בן 21 תושב העיר שעבד בפיצוציה כי נשדד באיומי סכין ע"י אלמוני שלקח מהקופה 10,000 שקלים, התיז לעברו גז פלפל ונמלט.

בתום חקירה עצרה השבוע משטרת כפר סבא את החשוד במעשה - שהוא האיש שהתלונן על השוד. לטענת המשטרה הוא הודה במיוחס לו וציין כי ביים את השוד וריסס עצמו בגז על מנת שלא לעורר חשד.