בן 10 נהרג מפגיעת רכב פרטי בעת שחצה את כביש החוף

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום איתר את הילד סמוך למחלף נתניה והבהיל אותו לבית החולים. בתום מאבק על חייו נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד. בכך עלה מניין ההרוגים בכבישים היום לשלושה, לאחר שבצהריים נהרגו שני צעירים בתאונה ליד בנימינה

אמבולנס
אמבולנס | צילום: אתר פאנט

(36 שניות)

ילד בן 10 נהרג היום (שישי) בעת שחצה את כביש החוף ונפגע מרכב סמוך לגשר ספיר שבמחלץ נתניה. נהג רכב פרטי שלא הבחין בילד פגע בו והעיף אותו מספר מטרים באוויר. צוות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום ממרחב השרון הוזעק למקום ופינה את הילד לבית החולים לניאדו בנתניה.

עוד דיווחים בפייסבוק של חדשות 10 »

ממגן דוד אדום מסרו כי הצוות שהגיע לזירת התאונה איתר את הילד שנפגע כאשר הוא סובל מפגיעה רב מערכתית. הצוות העביר אותו לחדר ההלם בבית החולים אך למרבה הצער שם נקבע מותו.

רב פקד יהודה בר חנין, קצין התנועה של מרחב השרון, אמר שמדובר בתאונה קשה. "אנחנו נמצאים בעיצומה של חופשת הקיץ ומשטרת ישראל מבקשת לחדד, כי אסור למי שמשגיח על ילד לעזוב אותו בסמוך לכביש, ויש להסביר לו את הסכנות התמונות בעת חציית כביש", הסביר בר חנין.

זו התאונה השנייה היום בה נפגע ילד בכביש בשעות הבוקר, ילדה בת 5 נפגעה מאוטובוס דן בקו 82 ברחוב ז'בוטינסקי פינת הרב ש"ך בבני ברק. הילדה חצתה את הכביש במעבר חצייה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים שיבא בתל השומר.

לאחר מכן נהרגו בתאונה סמוך לבנימינה שני צעירים. חייל כבן 20 נהרג במקום התאונה ונער נוסף, לפני גיוס, נפצע אנוש וכעבור כמה שעות מת מפצעיו בבית החולים הלל יפה בחדרה. שני בני אדם נוספים נפצעו בינוני ושניים קל עד בינוני. כל הפצועים פונו לבית החולים בחדרה. החייל שנהרג הוא אחיינו של חבר הכנסת יעקב אדרי מקדימה.