בוקר של תאונות: הרוג מפגיעת טרקטור בצפון. הולכת רגל נהרגה בחיפה

שני בני אדם נהרגו בתאונות שונות הבוקר ושניים אחרים נפצעו. במוסך במושב בעמק יזרעאל פגעה כף של טרקטור בראשו של גבר בן 38 ומותו נקבע במקום. בשדרות ההסתדרות בחיפה פגע אוטובוס בהולכת רגל בת 36 שנפצעה אנוש אך בבית החולים רמב"ם היא מתה מפצעיה. עוד הבוקר נפצע קשה גבר בן 39 לאחר שאוטובוס נפל עליו בעת שניסה להחליף צמיג במוסך

טרקטור
טרקטור | צילום: רוני שיצר

מספר תאונות קטלניות הבוקר (חמישי) ברחבי הארץ. בתאונת עבודה במושב כפר יחזקאל נהרג גבר בן 38 לאחר שכף טרקטור פגעה בראשו. כמו כן, בתאונת דרכים בחיפה נהרגה הולכת רגל בת 36 לאחר שנפגעה מאוטובוס בעת שחצתה במעבר חצייה.

התאונה במושב כפר יחזקאל שבעמק יזרעאל התרחשה הבוקר כשכף הטרקטור פגעה באיש במוסך. צוות של מגן דוד אדום הוזעק למקום והחל לבצע באיש פעולות החייאה. עם זאת, האיש ספג פגיעת ראש קשה ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

התאונה בחיפה התרחשה בשדרות ההסתדרות בעיר. צוות ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום הוזעק למקום ופינה את האישה, שנפצעה בתחילה באורח אנוש, לבית החולים רמב"ם בעיר. האישה סבלה מפגיעות רב מערכתיות ולאחר שכשלו מאמצי ההחייאה, מתה מפצעיה בבית החולים. המשטרה החלה לחקור את נסיבות המקרה.

בעמק חפר נפצע באורח קשה גבר בן 39 לאחר שנמחץ על ידי אוטובוס שנפל עליו במוסך באזור התעשייה של יישובי עמק חפר. האיש ניסה להחליף צמיג באוטובוס אך אז זה נפל עליו ומחץ אותו. צוות של מגן דוד אדום ממרחב השרון פינה את הנפגע לבית החולים הלל יפה בחדרה.

בתאונת דרכים אחרת סמוך להתנחלות כוכב השחר במזרח השומרון, הידרדר רכב מסחרי לתעלה לאחר שנהג הרכב איבד שליטה. הנהג נפצע באורח קל עד בינוני וצוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים הר הצופים. מוקדם יותר הבוקר התרחשה התנגשות נוספת של מכונית ברכבת הקלה בירושלים. רכב שביצע פניית פרסה במקום אסור פגע ברכבת הקלה בצומת ענתות בעיר. בתאונה אין נפגעים ובמשטרה הדגישו כי הרכבת מבצעת נסיעות מבחן בעיר ועל הנהגים לנקוט משנה זהירות בנקודות המפגש עם מסלולי הרכבת הקלה.