החשד: סבטלנה דחתה את חיזורי החשוד - ונרצחה על ידו

לאחר חקירה ראשונית מעריכים במשטרה כי הרצח סמוך למפעל לינרו-לייט בוצע על רקע רומנטי. הנרצחת, סבטלנה נוסינסקי, דחתה כנראה את חיזוריו של החשוד ברצח, שעבד לצידה וזה החליט בתגובה לשים קץ לחייה - אולי לאחר שהתלקח ביניהם ריב. החשוד, בן 42 מנצרת עילית, נמלט כנראה מהמקום באמצעות רכבו, אולם נעצר מאוחר יותר

זירת הרצח בנצרת עילית
זירת הרצח בנצרת עילית | צילום: אתר פאנט

(28 שניות)

במשטרת נצרת עילית חושדים כי רצח עובדת מפעל לינרו-לייט, סבטלנה נוסיניסקי, בוצע על רקע רומנטי. נוסינסקי  דחתה ככל הנראה את חיזוריו של החשוד ברצח, שעבד לצידה במפעל, וזה החליט בתגובה לשים קץ לחייה, ייתכן כי לאחר שהתפתח ביניהם ריב

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10

 

החשוד ברצח נעצר אמש בידי המשטרה, לאחר שעל פי החשד נמלט ממקום האירוע. החשוד, גבר בן 42, הסתתר בדירה שכורה ואותר בתום מצוד של כוחות ימ"ר, יס"מ העמקים ובלשי תחנת נצרת עילית. על פי גלי צה"ל, כבר היום הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

נוסיניסקי, תושבת עפולה בת 45, נשואה ואם לילד, נמצאה אתמול בשעות הצהריים מוטלת ללא רוח חיים בחניון באזור התעשייה "ציפורית", בו עבדה. צוותי מד"א שהגיעו למקום נתקלו במראה קשה לצפייה - סימני דקירה כיסו את פלג גופה העליון. הם ניסו לבצע בה פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותה.

מלבד החשד לפיו הרצח בוצע על רקע רומנטי, ממשיכים במשטרה לבדוק את כל כיווני החקירה. חבריה לעבודה של הנרצחת סיפרו, למשל, על סכסוך עם העובד, אשר נשמע מאיים שירצח אותה. ברוך, חבר לעבודה של הנרצחת, סיפר: "הבחור לא היה במשמרת בעת האירוע. הוא עבד משמרת לילה וכנראה שהוא הסתנן ועשה את מה שזמם לעשות".