בתום מצוד: נעצר החשוד ברצח עמיתתו לעבודה סמוך לנצרת עילית

אחרי חיפושים נרחבים, עצרה המשטרה גבר בן 42 מנצרת עילית בחשד שדקר למוות את סבטלנה נוסינסקי סמוך למפעל "לינרו- לייט", בו עבדו יחד באזור התעשייה ציפורית. חבריה לעבודה סיפרו כי טרם האירוע נשמע העובד, שלחם בעבר בצ'צ'ניה, מאיים עליה שירצח אותה. במשטרה חושדים כי הרצח בוצע על רקע רומנטי

זירת הרצח בנצרת עילית
זירת הרצח בנצרת עילית | צילום: אתר פאנט

המשטרה עצרה הערב (רביעי) את החשוד ברצח סבטלנה נוסינסקי בת 45 מנצרת עילית, שגופתה נמצאה בצהריים באזור התעשייה ציפורית, סמוך לעיר. החשוד, גבר בן 42, הסתתר בדירה שכורה ואותר בתום מצוד של כוחות ימ"ר, יס"מ העמקים ובלשי תחנת נצרת עלית.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של חדשות 10

במשטרה חושדים כי הרצח בוצע על רקע רומנטי. האישה נמצאה בחצר של המפעל "לינרו-לייט" בו עבדה באזור התעשייה כשהיא דקורה והסכין עדיין נעוץ בגופה. החשוד, תושב נצרת עילית, עובד במפעל גם כן, שלחם בעבר בצ'צ'ניה.

עובדים שהבחינו באירוע ניסו לתפוס את החשוד, אולם הוא הצליח להימלט. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום פינה את האישה כשהיא במצב קשה לבית החולים פוריה בטבריה. עם זאת, בדרכה לבית החולים, מתה האישה מפצעיה ורופא קבע את מותה בבית החולים.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר לחדשות נענע 10: "צוותי טיפול נמרץ של מד"א שהוזעקו למקום החלו בפעולות החייאה. האישה סבלה מדקירות בפלג גופה העליון ומאיבוד דם. עקב פגיעות אנושות נאלץ הצוות לקבוע את מותה".

"כנראה שהוא הסתנן ועשה את מה שזמם לעשות"

חבריה לעבודה של הנרצחת סיפרו על סכסוך עם העובד, אשר נשמע מאיים שירצח אותה.

ברוך, חבר לעבודה של הנרצחת, סיפר: "הבחור זו לא היתה המשמרת שלו. הבחור עבד משמרת לילה. כנראה שהוא הסתנן ועשה את מה שזמם לעשות".