ניסה להתחמק מדוח תנועה והציע לשוטר 200 שקלים

תושב כפר קאסם שנצפה כשהוא נוהג ללא חגורת בטיחות הציע לשוטר התנועה 200 שקלים בתמורה לכך שלא ירשום לו דוח תנועה. באילת נתפס תושב פתח תקווה כשהוא נוהג במהירות של 193 קמ"ש אך לדבריו, לא נראה לו שעבר את ה-150 קמ"ש

שוטרים מכוונים את התנועה ליד באיזור העיר לוד
שוטרים מכוונים את התנועה ליד באיזור העיר לוד | צילום: רויטרס

כך ייעשה לאיש שניסה לשחד שוטר. תושב כפר קאסם בן 41 ניסה אתמול (שני) לשדל שוטר תנועה לוותר לו על רישום דוח בתמורה ל-200 שקלים. בתגובה למעשה, האיש נעצר והטיפול בעניינו הועבר לחקירות בתחום הפלילי.

הצטרפו לחדשות 10 בפייסבוק »

המקרה התרחש אתמול בערב סמוך לצומת ביל"ו. בפעילות של משטרת התנועה נצפה האיש כשהוא נוהג ללא חגורת בטיחות והוא נתבקש לעצור בצד הדרך. הוא שאל את השוטר בדבר עלות הקנס בגין אי חגירת חגורת בטיחות וכאשר נענה כי מדובר בדוח בסך 250 שקלים, שלף שטר של 200 שקלים והגיש לשוטר. באותו הרגע גם ביקש ממנו שיוותר על רישום הדוח וייקח את הכסף במקום. השוטר, שסרב להצעה, עצר כאמור את האיש.

אתמול בלילה גם תפסו שוטרי תנועה תושב פתח תקווה בן 35 שנסע במהירות 193 קילומטרים לשעה באזור אילת. הנהג ציין להגנתו כי נסע 150 קילומטרים לשעה ולא "נראה לו שיותר". האיש יובא לשיפוט מהיר בפני שופט תעבורה ביום רביעי.

רק היום נפצע באורח קשה גבר כבן 40 כשהתהפך עם רכבו ברחוב הרצל באשדוד. צוותים של מגן דוד אדום העבירו את הנפגע לבית החולים קפלן ברחובות כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. באשקלון נפצע רוכב אופניים באורח קשה מפגיעת רכב. האיש פונה לבית החולים ברזילי בעיר.