חשד לרצח והתאבדות בבאר שבע: דקר את גרושתו וקפץ מהחלון

כוחות משטרה ומד"א שהוזעקו לדירה בבאר שבע מצאו במקום אישה כבת 40 דקורה בכל חלקי גופה וקבעו את מותה. בעלה לשעבר קפץ אל מותו מהקומה הרביעית. מחקירה ראשונית עולה כי צעקות עלו מהדירה לפני שהתגלה המקרה

חשד לרצח בנצרת - שני גברים נורו למוות
חשד לרצח בנצרת - שני גברים נורו למוות | צילום: צילום מתוך אתרpanet

(1:34 דקות)

המשטרה חוקרת האם אישה שנמצאה מתה בדירה בבאר שבע נרצחה על ידי בעלה לשעבר התאבד. הבוקר (ראשון) הוזעקו כוחות מגן דוד אדום לרחוב דרך מצדה בבאר שבע שם מצאו כבת 40 שסובלת מדקירות בכל חלקי גופה. במקביל טיפלו הצוותים בבעלה לשעבר של האישה שקפץ מהקומה הרביעית.

הצוותים העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני אולם לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותה. גם הגבר טופל במקום ופונה במצב קשה לבית החולים סורוקה בעיר. עם זאת, מאמצי ההחייאה כשלו ומותו נקבע. לדירה הוזעקו חוקרי משטרה שבודקים האם מדובר ברצח והתאבדות. מחקירה ראשונית עולה כי צעקות נשמעו מתוך הדירה וכי בני הזוג היו נשואים בעבר והתגרשו.

עוד עולה כי הגבר ריצה לפני כחמש שנים עונש מאסר של 20 חודשים בכלא, בגין מקרה של אלימות במשפחה. מעיריית באר שבע נמסר כי המשפחה מטופלת באגף שירותי הרווחה. מיד לאחר היוודע המקרה, יצאו צוותים של עובדים סוציאלים ושל אגף החינוך לטפל באירוע ולהעניק את הסיוע הנדרש.

לפני 11 ימים נרצחה בערד תמר לב, אם לשלושה ילדים, על ידי בעלה בנפרד. ימים ספורים לפני מותה דרשו שירותי הרווחה והמשטרה להרחיק את בעלה בנפרד מערד, אבל השופט שחרר אותו למעצר בית. צילומים במצלמות האבטחה שהובאו לידי השופט הוכיחו כי תמר הייתה אישה מוכה. הגבר החשוד ברצח נעצר והשכנים סיפרו כי בין השניים היה סכסוך ממושך.

בחודש שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה כתב אישום בגין רצח נגד אבוהאיי גטאנך, בן 29 מראשון לציון, שדקר למוות את בת זוגו וטסרה מלקם בתחילת אותו חודש.

על פי כתב האישום, גטאנך חשד כי מלקם בגדה בו עם גבר אחר, וזו ביקשה לסיים את הקשר עמו. "בעקבות כך חש הנאשם כי מלקם עולבת ומזלזלת בו", נכתב באישום. בערב של 7 בנובמבר שבה מלקם על בקשתה להיפרד מגטאנך בנוכחות בני משפחתה, וביקשה ממנו לעזוב את ביתה ולהשיב לה את הסכין שמסרה לו. הנאשם יצא לבית אביו, שב לאחר כ-20 דקות, נכנס לחדר שבו הייתה מלקם, אחז אותה בצווארה ודקר אותה לאורך בית החזה.