חשד לרצח ביפו: נכד מצא את סבתו כפותה וללא רוח חיים

צוות מגן דוד אדום שהוזעק לשדרות ירושלים מצא את שושנה לוי בת ה-75 מוטלת במיטתה כשעל פרקי ידיה ורגליה סימני אלימות ועל צווארה סימני חניקה. לצוות לא נותר אלא לקבוע את מותה

תאונת דרכים, ארכיון
תאונת דרכים, ארכיון | צילום: אתר פאנט

(1:28 דקות)

שושנה לוי, בת 75, נמצאה היום (חמישי) על ידי נכדה מוטלת ללא רוח חיים בביתה שבשדרות ירושלים ביפו, כשהיא כפותה בידיה ורגליה. המשטרה פתחה בחקירה ונבדק חשד לרצח.

סמוך לשעה 17:00 התקשר הנכד אל כוחות ההצלה וסיפר כי מצא את סבתו שרועה במקום. צוות מגן דוד אדום יצא אל זירת האירוע ומצא את האישה כשהיא שוכבת במיטתה. על פרקי ידיה ורגליה נמצאו סימני אלימות ובפלג גופו העליון אותרו סימני חניקה. לצוות לא נותר אלא לקבוע את מותה במקום.

זמן קצר לאחר מכן הגיעו אל הזירה גם צוותים ממשטרת מחוז תל אביב ופתחו בחקירה. לדברי החוקרים, הרקע למעשה עדיין לא ברור.

בחודש שעבר נמצאה אישה בת 38 מוטלת בביתה בכפר נעורה שליד עפולה לאחר שלפי החשד נדקרה בידי בעלה. צוות של מגן דוד אדום הוא שמצא את האישה ופינה אותה לבית החולים העמק בעפולה. באותו שלב מצבה הוגדר בינוני עד קשה אולם במהרה הדרדר מצבה עד שהרופאים נאלצו לקבוע בבית החולים את מותה.

לאחר האירוע פתחה המשטרה בחקירה והבעל נעצר. כלי התקשורת במגזר הערבי דיווחו כי הוא מוכר לרשויות הרווחה והבריאות ואף שהה בעבר בבית חולים לחולי נפש. למרות המידע על מצבו הנפשי של הבעל, האתר "ערביי 48" דיווח  כי לא לא התקבלו בעבר במשטרה תלונות מבני הזוג על מקרי אלימות במשפחה.