פקקי תנועה באיילון, חשש שהעומס יגבר אחה"צ

המשטרה סגרה כבישים באזור בן התפוצץ צינור מים בשדרות רוקח בתל אביב, ונהגים עמדו דקות ארוכות בפקקים. במשטרה אומרים כי התיקון יימשך עד מחר וכי הבור שנפער בכביש יכול היה לעלות בחיי אדם

פקק תנועה איילון
פקק תנועה איילון | צילום: הארון תחאוכו

(1:51 דקות)

כתוצאה מהפיצוץ שארע הבוקר (חמישי) בצינור מים בשדרות רוקח בתל אביב, נוצרו פקקים ארוכים בנתיבי איילון ובכבישים הסמוכים. הנהגים עמדו בפקקים במשך כ-40 דקות, לאחר שהמשטרה חסמה את התנועה באזור.

הצינור שהתפוצץ יצר בור גדול במרכז הכביש. במשטרה מדגישים שהעבודות ימשכו עד מחר בבוקר, והחשש הוא כי לקראת שעות אחר הצהריים, אז רבים יסיימו את עבודתם, העומס יתגבר ויימשך לאורך רב יותר של הכביש.

על מנת למנוע את החרפת הפקקים מבקשת המשטרה מהנהגים להימנע במידת האפשר מהגעה לאזור. במקביל תפתח המשטרה בחקירת הנסיבות שגרמו לפיצוץ בצינור, מכיוון שהבור שנפער יכול היה לעלות בחיי אדם.

התקלה גרמה משעות הבוקר לסגירת שדרות רוקח בתל אביב לחלוטין לתנועת כלי רכב בקטע שבין רחוב אבן גבירול לנתיבי איילון בשני הכיוונים. גם היציאות מנתיבי איילון לשדרות רוקח נסגרו.

בגלל עומסי התנועה הכבדים שנוצרו באזור המליצה המשטרה לנהגים הבאים מאבן גבירול לכיוון צפון להמשיך בניסעתם לרחוב ש"י עגנון ולרחוב לוי אשכול או לנוע על דרך נמיר לצפון ולדרום. העלייה לנתיבי איילון לבאים משדרות רוקח מכיוון מזרח עדיין פתוחה.