ערב קטלני בכבישים: 4 הרוגים ב-4 תאונות דרכים

אישה בת 64 נהרגה מפגיעת אופנוע כשצעדה עם בעלה בנהריה. מוקדם יותר נהרגו בשתי התנגשויות בגליל שני צעירים, בני 23 ו-25. גבר בן 67 נהרג בהתהפכות ג'יפ ליד היישוב ניצנה שבדרום. בארבע התאונות נפצעו 13 בני אדם, מצבם קל עד בינוני

אמבולנס, שוטרים וכבאי בזירת תאונה
אמבולנס, שוטרים וכבאי בזירת תאונה | צילום: אורן לב, דוברות משטרת תל אביב

(35 שניות)

הקטל בכבישים לא מפסיק לגבות קורבנות. ארבעה בני אדם נהרגו היום (שישי) מאז שעות אחר הצהריים בארבע תאונות דרכים שונות - שלוש בצפון ואחת בדרום.

סמוך לשעה 21:00 נהרגה בנהריה אישה בת 64 שנפגעה מאופנוע. היא צעדה עם בעלה ליד הספורטק בעיר, כשלפתע הגיח לעברם אופנוע שפגע בה בעוצמה והיא נהרגה במקום. הרוכב, נער בן 17, פונה במצב קל לבית החולים בנהריה, והמשטרה פתחה בחקירה.

אחרי השעה 19:00 נהרג בצומת גולני צעיר בן 25, שהיה מעורב בהתנגשות בין שני כלי רכב. חמישה בני אדם נוספים נפצעו באורח קל עד בינוני. לזירת התאונה הגיעו כוחות גדולים של מגן דוד אדום, שקבעו את מותו של ההרוג ופינו את הפצועים לבית החולים פוריה שבטבריה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

בתאונה אחרת שאירעה בשעות אחר הצהריים בצפון נהרג צעיר נוסף, בן 23 מאחד הקיבוצים בגליל. הרכב שבו הוא נסע היה מעורב בהתנגשות חזיתית בין הקיבוצים כפר בלום ונאות מרדכי שבגליל העליון. בהתנגשות נפגעו עוד ארבעה בני אדם.

צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר ופינו את הפצועים לקבלת טיפול רפואי. פצוע במצב בינוני פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה ושלושה פצועים במצב קל פונו לבית החולים זיו בצפת. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה.

גם בדרום אירעה הערב תאונה קטלנית. גבר כבן 67 נהרג בהתהפכות ג'יפ בכביש מספר 10, סמוך ליישוב ניצנה. שלושה בני אדם נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.