נסיון חיסול? רכב של נשיא קבוצת כדורגל התפוצץ בהרצליה

הרכב, שחנה ליד בית קפה ונשרף כליל, היה שייך ליניב כהן, נשיא מכבי קביליו יפו, המוכר למשטרה. באירוע לא היו נפגעים. קצין משטרה לנענע 10: "למרות השקט בהרצליה, אנו יודעים כי מתחת לפני השטח יש מלחמות קשות בין ארגוני הפשיעה"

מכוניתו של יניב כהן אחרי הפיצוץ בהרצליה
מכוניתו של יניב כהן אחרי הפיצוץ בהרצליה | צילום: חדשות 10

(1:39 דקות)

המאבקים בעולם התחתון שוב מגיעים לרחובות הערים. בהרצליה התרחש הבוקר (שלישי) פיצוץ ברכבו של יניב כהן, נשיא קבוצת הכדורגל מכבי קביליו יפו, המוכר למשטרה מתחום השוק האפור. למרבה המזל, בפיצוץ ובשריפה לא היו נפגעים.

האירוע התרחש בסביבות השעה 9:00 סמוך לבית קפה ברחוב הנשיא יצחק. הפיצוץ אירע בחלקו הקדמי של הרכב, שעלה באש ונשרף כליל. כוחות הכיבוי מתחנת הרצליה שהוזעקו למקום השתלטו על הדליקה.

למקום הוזעקו כוחות גדולים של המשטרה, שפתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע. במשטרה חושדים כי הסיבה לפיצוץ היא סכסוך בין גורמים עבריינים.

"למרות השקט הקיים בהרצליה, אנחנו יודעים כי מתחת לפני השטח יש מלחמות קשות בין ארגוני הפשיעה ומשפחות הפשע, בין השאר על רקע תעשיית מחזור הבקבוקים של בתי העסק בעיר ובהרצליה פיתוח", סיפר לחדשות נענע 10 קצין ממחוז תל אביב.

"מלחמות אלה צפות לעיתים על פני השטח. התחרות והסכסוכים הם בין משפחות פשע מוכרות בתוך העיר, לבין משפחות פשע מוכרות מחוץ לעיר".

גורמי מודיעין במשטרה העריכו כי ניסו לחסל את כהן בגלל חובות שצבר. בצאתו מחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ת"א סיפר "יצאתי מהבוקר מהבית והאוטו שלי התפוצץ". עוד הוא הדגיש - "אין לי אויבים".