תיעוד תאונת האוטובוס: כך התנגש הנהג בחצר המוזיאון

בלעדי: תמונות המצלמה חושפות את רגעי התאונה בה נפצעו 30 בני אדם. הנהג שככל הנראה איבד שליטה על האוטובוס בפנייה עלה על אי תנועה ונכנס בגדר המוזיאון. "אנשים התחילו לעוף באוטובוס", שיחזרה נוסעת את הרגעים המפחידים

האוטבוס נכנס בגדר של חצר מוזיאון ישראל. 30 נפצעו
האוטבוס נכנס בגדר של חצר מוזיאון ישראל. 30 נפצעו | צילום: חדשות 10 צילום מסך

(1:26 דקות)

מדוע נכנס האטובוס לחצר מוזיאון ארץ ישראל? מצלמה זעירה תעדה את התאונה שארעה (אתמול) בחצר המוזיאון בתל אביב, בה נפצעו 30 בני אדם. מהתמונות עולה כי ככל הנראה ארעה ההתנגשות לאחר שהנהג איבד שליטה על האוטובוס.

בתמונות נראה האוטובוס מגיע מכיוון רחוב חיים לבנון. כשהנהג מנסה לפנות שמאלה הוא לא מצליח, שובר את ההגה ועולה על אי תנועה עד שלבסוף הוא מתנגש בעמודי בטון. "פתאום ראיתי אוטבוס עושה 360 מעלות ובא לכיוון שלי כמו בסרטים", מספר אלי שנפצע כתוצאה מהתאונה, "הוא גרר אותי 20 מטר עד שהתנגשנו במעקה בטיחות".

ילנה בוגדנוב ישבה באותן שניות בתוך האוטובוס ועד עכשיו מתקשה לעכל את שארע. "אנשים התחילו להתנדנד ולעוף בתוך האוטובוס", היא משחזרת, "האוטבוס חצה את הרחוב ובמהירות גבוהה כמו רוח נכנס לתוך הגדר של המוזיאון". במשטרה בודקים עתה האם התאונה התרחשה בשל טעות אנוש או בגלל תקלה טכנית - מה שיכריע מה יעלה בגורלו של הנהג.