מעצרו של בן דרור הוארך: "רצחתי כדי שיהיה להם שקט מאמא שלהם"

בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו של האב שהודה ברצח שלושת ילדיו בעשרה ימים. השופטת שדנה בתיק אמרה: "הלב שלי בוכה". בן דרור יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

איתי בן דרור ושלושת הילדים שנרצחו על ידו בנתניה
איתי בן דרור ושלושת הילדים שנרצחו על ידו בנתניה | צילום: חדשות 10

(02:14 דקות)

איתי בן דרור, החשוד כי רצח של שלושת ילדיו הקטנים - עומר בן ה-10, רוני בת ה-8 ואור בן ה-5 - יישאר במעצר. בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו של בן דרור בעשרה ימים, למרות שהמשטרה ביקשה הארכת מעצר של 15 ימים.

"הלב שלי בוכה, אין לי מילים", אמרה במהלך הדיון השופטת ליאורה פרנקל. פרקליטו של בן דרור ביקש מבית המשפט לשלוח את מרשו לבדיקה פסיכיאטרית כדי לקבוע את מצבו הנפשי, והשופטת נעתרה לבקשה. היא הורתה למשטרה להשגיח עליו שלא ינסה לבצע מעשה התאבדות.

במהלך הדיון נחשף כי בן דרור סיפר לחוקריו שרצח את הילדים על רקע סכסוך עם גרושתו. "רצחתי אותם כדי שיהיה להם שקט מאמא שלהם", ציין האב, שהודה ברצח כבר אתמול.

כמו כן נחשפים פרטים חדשים מהרצח. מפרטי החקירה עולה שהאב דקר הן את עומר והן את רוני בשלוש לפנות בוקר כ-40 דקירות סכין באזור הבטן והחזה. את אור הקטן דקר 20 דקירות. לאחר שסיים את מסע ההרג שהה לידם כשמונה שעות.

בחדשות 10 נחשף אתמול מכתב שכתב בן דרור לפני הרצח המזעזע. "אני רוצה אתכם, הילדים שלי, שתהיו איתי. מאוד רוצה", כתב האב. "עכשיו סוף סוף אנחנו נהיה כולנו ביחד למעלה. אני אקח אתכם איתי לעולם הבא, ככה תהיו איתי לנצח. אוהב, אבא".

אמם של הילדים: "איתי לא חולה נפש, תכנן הכל מראש"

אמם של הילדים, לילך שם-טוב, התייחסה הבוקר לרצח ואמרה: "איתי לא חולה נפש, הוא מניפולטיבי. הוא מתכנן הכל מראש. ביום שישי הוא לקח אותם. הוא היה לוקח אותם לאכול פיצה, קנה להם בגדים חדשים. בשבועיים האחרונים הם העדיפו ללכת אליו בגלל כל המתנות שהרעיף עליהם".

על הרצח המזעזע שהתרחש דווקא ביום הולדתה אמרה כי "הוא לא סתם בחר את התאריך הזה, זה היה מתוכנן. אני לא מוכנה שישפטו אותי על זה שנתתי אותם. ברגע שהרשויות נותנות את ההיתר, אני לא יכולה לצאת נגד ההסכם הזה. לא הסכמתי כי ידעתי שאיתי לא חולה נפש. רציתי שיהיה להם אבא. תמיד היו לי חששות שהוא ינסה לנקום בי דרך הילדים, אבל לרצוח ילדים. לקחו לי שלושה פרחים שלי".