הרוג רביעי בתאונות מאז הבוקר: חשד לפגע וברח נוסף

אחרי תאונת פגע וברח ברחובות, שתי תאונות בצפון ובדרום והתהפכות בכביש 6, נמצא הולך רגל שרוע על הכביש סמוך ללונה פארק. לא נמצא רכב פוגע וחוקרי המשטרה בודקים חשד כי נהג משאית שנסע לאחור גרם למותו

תאונת הפגע וברח ברחובות
תאונת הפגע וברח ברחובות | צילום: חדשות 10

תאונות הדרכים ממשיכות לגבות קורבנות: מאז שעות הבוקר נהרגו ארבעה בני אדם בחמש תאונות דרכים שונות בכבישי הארץ. שניים מההרוגים מצאו את מותם בתאונת פגע וברח.

את היום העקוב מדם פתחה תאונה שארעה שארעה על כביש 31 בדרום. בשעות הלילה נסע נהג רכב פרטי מצומת שוקת לכיוון צומת להבים. כשהתקרב לצומת סטה לפתע מנתיבו אל הנתיב הנגדי והתנגש במשאית. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. נהג המשאית נפגע באורח קל.

בשעות הבוקר המוקדמות הגיע הקטל בכבישים גם אל המרכז. הולך רגל ניסה לחצות את הכביש בצומת הרצל שברחובות אך נפגע מרכב חולף. הנהג הפוגע נמלט נמלט מזירת התאונה ובמשטרה פתחו בסריקות לאיתורו בסיוע מסוק. בתום שעתיים של חיפושים אותרו הנהג החשוד ואשתו כשהם ישנים בבביתם. המשטרה לקחה את החשודים לבדיקות.

בהמשך היום התקבל דיווח אודות התנגשות חזיתית נוספת הפעם על כביש 71 סמוך לבית שאן. בתאונה זו נפצע אדם אחד באורח קשה ושלושה נוספים נפצעו באורח קל-בינוני. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבית חולים "העמק" בעפולה. המשטרה סגרה את הכביש לתנועה ופתחה בחקירת נסיבות האירוע.

כעבור זמן לא רב התקבל דיווח על אדם נוסף שנמצא שרוע על הכביש ברחוב אייזיק רמב"ה, סמוך ללונה פארק בתל אביב. אך במקום לא נמצא רכב פוגע. שוטרים שהגיעו למקום החלו בחיפושים אחר נהג רכב מסחרי שעל פי החשד דרס למוות את הולך הרגל, בן ה-60. על פי החשד, הנהג פרק סחורה במקום וכשנסע לאחור פגע באיש שנהרג במקום.

הבוקר: תאונת פגע וברח ברחובות

רק בתחילת השבוע הוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הצהרת תובע נגד טל מור, החשוד כי דרס למוות את שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס שניאור חשין, לפני כשלושה שבועות. פרקליטות מחוז המרכז תגיד את כתב האישום נגד מור בתוך חמישה ימים.

מור, שעל פי החשד נמלט מזירת התאונה, צפוי להיות מואשם בהריגה, הפקרה, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול ונהיגה רישיון בתוקף. בינתיים האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים ועם הגשת כתב האישום תבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.