תאונת פגע וברח ברחובות: הנהג נמצא ישן בביתו

הולך רגל בן 66 ניסה לחצות את הכביש ברחוב הרצל ונפגע כתוצאה מרכב חולף. הנהג נמלט מזירת האירוע. רק בתום סריקות נמצאו הנהג הפוגע ואשתו ישנים בביתם

תאונת הפגע וברח ברחובות
תאונת הפגע וברח ברחובות | צילום: חדשות 10

(2:47 דקות)

הקטל בדרכים נמשך: שלושה בני אדם נהרגו ואדם נפצע קשה בתאונות שהתרחשו במהלך הלילה ובבוקר (שלישי) בכבישים שונים ברחבי הארץ. אחד ההרוגים, הולך רגל בן 66, נהרג בתאונת פגע וברח כשחצה את הכביש ברחובות. אדם אחר נהרג סמוך לצומת שוקת בהתנגשות חזיתית. אדם נוסף נהרג בהתהפכות בכביש 6 ובתאונה סמוך לבית שאן נפצעו ארבעה.

תאונת הפגע וברח ארעה לפנות בוקר כשהולך הרגל ניסה לחצות את הכביש בצומת הרצל. הרכב שפגע בו נמלט מזירת התאונה ובמשטרה פתחו בסריקות לאיתורו בסיוע מסוק. בתום שעתיים של חיפושים אותרו הנהג החשוד בדריסה ואשתו כשהם ישנים במיטתם בבית. המשטרה לקחה את החשודים לבדיקות.

בתאונה נוספת שארעה על כביש 31 בשעות הלילה נסע נהג רכב פרטי מצומת שוקת לכיוון צומת להבים. כשהתקרב לצומת סטה לפתע מנתיבו אל הנתיב הנגדי והתנגש במשאית. נהג המשאית נפגע באורח קל.

התאונות המשיכו להכות בדרכים כשבשעות הבוקר התרחשה התנגשות חזיתית נוספת על כביש 71 סמוך, לבית שאן. בתאונה הזו נפצע אדם אחד באורח קשה ושלושה נוספים באורח קל-בינוני. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבית חולים "העמק" בעפולה. המשטרה סגרה את הכביש לתנועה ופתחה בחקירת נסיבות האירוע.

סמוך לשעה 11:00 ארעה תאונה נוספת על כביש 6 סמוך לניצני עוז. גבר בשנות החמישים לחייו איבד שליטה על רכבו והתהפך. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו.

רק בתחילת השבוע הוגשה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הצהרת תובע נגד טל מור, החשוד כי דרס למוות את שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס שניאור חשין, לפני כשלושה שבועות. פרקליטות מחוז המרכז תגיד את כתב האישום נגד מור בתוך חמישה ימים.

מור, שעל פי החשד נמלט מזירת התאונה, צפוי להיות מואשם בהריגה, הפקרה, נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול ונהיגה רישיון בתוקף. בינתיים האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים ועם הגשת כתב האישום תבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו