"הוא התעלל בהם ואמר אתה לא תגיע להלוויה של הילדים"

בן זוגה של המורה החשודה בהתעללות בילדיה כחלק מכת "איתקה" מדבר ממעצר הבית. הוריו, שהקשר איתו שנים נעשה בחסות אברהמוף, טוענים כי "הלאימו את נשמתו". אברהמוף עצמו שנחשד בהתעללות בילדים התאבד בסוף השבוע בתא המעצר

(3:35 דקות)

ההתאבדות של שי אברהמוף, מי שנחשד בהנהגת כת שדגלה באלימות כלפי ילדים, שיחררה אנחת רווחה אצל הורים רבים שהיו נתונים להשפעתם של אברהמוף ואשתו. אחד מהם הוא בן זוגה של המורה החשודה בהתעללות בילדיה, הנמצא כעת במעצר בית בבית הוריו.

אמו של אותו חשוד מספרת על ארבע שנים של סיוט מתמשך. "הלאימו לו את הנשמה", היא אומרת. זמן רב לא יכלו ההורים לתקשר עם בנם מבלי שאברהמוף יהיה ברקע. "אתם לא מבינים מה עבר שם, הוא איים על הילדים ואמר להלוויה שלהם אתה לא תוכל להגיע", אומר הבן להורים בדמעות כשהם סוף סוף מגיעים לפוגשו.

"אנחנו ראינו את השעבוד המטורף שלו את הלפיתה, הוא לא רצה לעזוב אף פעם", אומרת עכשיו האם ומבקשת לחבק את בנה. היא לא מאמינה לחשדות על מעורבותו בהתעללות ומאמינה כי הכל נעשה בכפייה.

אשתו של שי אברהמוף, שתלה עצמו בסוף השבוע בתא המעצר בעזרת שרוך, נשלחה היום למעצר בית. בתוך כך, בשירות בתי הסוהר המשיכו לבדוק את נסיבות התאבדותו וגופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

אמו רבקה של אברהמוף, רבקה, סיפרה לחדשות 10 כי מבחינתה הרשויות אחראיות למות בנה: "לבני נעשה עוול גדול מאוד. האדם הזה הוא חיובי לחלוטין - אדם שבעבר שלו עשה לאנשים רק טוב".

מי שנחשד שעמד בראש כת "איתקה" וכי התעלל קשות בילדי מאמיניו - יישאר לנצח בגדר חשוד. סנגרותו, אבישג כהן, סיפרה כי משפחתו תעשה כל שביכולתה על מנת לאתר את מי שלטענתה אחראי ל"מחדלים".