פגיעה ישירה: הרוג בנפילת רקטת קסאם בנתיב העשרה

עובד זר נהרג בפיצוץ של רקטת קסאם בחממות של היישוב שבמועצת חוף אשקלון • ביממה האחרונה נורו עוד שתי רקטות לשטח ישראל • ראש מועצת חוף אשקלון: השקט הוא תעתוע

(2:30 דקות)

פגיעה קטלנית בנגב המערבי: עובד זר כבן 30 מתאילנד נהרג הבוקר (חמישי) בפיצוץ של רקטת קסאם באזור החממות של היישוב נתיב העשרה שבמועצה האזורית חוף אשקלון.

הרקטה התפוצצה במקום אחרי השעה 11:30 והאיש נפצע באורח אנוש. למקום הוזעקו צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, שלאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון אמר בתגובה לירי הקטלני כי "נפילת הקסאם מלמדת שהביטחון לא חזר לישובי מערב הנגב. השקט הוא תעתוע".

כתב חדשות 10 אור הלר דיווח כי הרקטה הקטלנית שוגרה ככל הנראה מצפון הרצועה. לדבריו, צה"ל מעריך כי חמאס לא עומד מאחורי השיגור וההערכות הן כי הארגון לא מעוניין לחמם את הגזרה כעת.

האירוע הקשה מגיע אחרי שתי רקטות קסאם שהתפוצצו בתוך שעות בשטחים פתוחים שבין שדרות למועצה האזורית שער הנגב. הרקטה הראשונה התפוצצה אמש בסביבות השעה 20:30 והשנייה - אחרי אחת בלילה.

בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. עם זאת, בעקבות נפילת הרקטה הראשונה בני בני אדם, בהם ילדה קטנה, לקו בחרדה.

ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, התייחס הבוקר לירי הרקטות בראיון ל"דריו דרום" ואמר: "אנחנו מבינים שככל שעם ישראל מצוי בתחושת הסלמה והתחממות עם הצד הפלסטיני, כך שדרות הופכת שק חבטות בגלל הקרבה שלה לגבול עם רצועת עזה".

"ככל שהמצב יימשך, אנחנו מאמינים שגם המצב הזה יימשך במינונים משתנים. שדרות תמיד עם יד אחת שאוחזרת בחיי השגרה, ומצד שני ערוכה לימי הסלמה שכולנו תקווה שלא יבואו. אסור לאף אחד לטעות - מדובר בשקט יחסי".