המתלוננת נגד מאבטח הרמטכ"ל: "הוא הכה אותי באגרופים ואיים להרוג אותי"

הצעירה שהתלוננה על ניסיון אונס בתל אביב זיהתה את החשוד והתעמתה עמו. בראיון בלעדי לחדשות 10 סיפרה: "הוא גרר אותי מהאוטו, הפשיט אותי, ניסה ואז צרחתי". לדבריה, מהחשוד נדף ריח של אלכוהול והוא ברח רק אחרי שאזרחים הבחינו במתרחש

(10:49 דק')

המתלוננת זיהתה את החשוד: לאחר שהצעירה שהתלוננה על ניסיון האונס בו חשוד מאבטח של הרמטכ"ל לא הצליחה לזהות את תמונתו, היא הוכנסה לחדר בו שהה, זיהתה אותו מייד והתעמתה עמו.

תחילה לא הסכימה הצעירה להתעמת עם החשוד, אך החוקרים שכנעו אותה להיכנס אל החדר בו שהה. היא זיהתה אותו מיד, והטיחה בפניו את מה שקרה לטענתה באותו הלילה. הקצין החשוד שתק, אך גורמים במשטרה אומרים כי יש בידיהם מספיק ראיות כדי להגיש נגדו כתב אישום. החקירה מתמקדת כעת בגביית עדויות נוספות, וגם העדים ייקראו למסדר זיהוי.

בראיון בלעדי לחדשות 10 סיפרה הצעירה בקול רועד על רגעי האימה שעברה בלילה בין שישי לשבת. לדבריה, היא יצאה מבית של ידיד בסביבות השעה ארבע וחצי בבוקר והחלה ללכת לכיוון רכבה, אותו השאירה ברידינג. "שמתי לב שמישהו הולך אחריי", סיפרה המתלוננת. "כל הזמן הסתובבתי לראות אם הוא עדיין שם, וראיתי שהוא עדיין מאחוריי".

לדבריה, כשנכנסה אל הרכב ותכננה להתניע החשוד פתח את הדלת. "בהתחלה חשבתי שהוא רוצה לגנוב את האוטו, ואמרתי לו שייקח מה שהוא רוצה, אבל הוא גרר אותי מחוץ לאוטו, החזיק אותי ושם לי יד על הפה. צרחתי וניסיתי להאבק", סיפרה הצעירה.

"היו כמה אנשים נחמדים שעזרו לי, בלעדיהם זה היה נגמר אחרת"

"הוא גרר אותי כמה מטרים לכיוון גדות הירקון ופשוט זרק אותי שם בשיחים. הכל היה שם בוץ ומים וכולי נרטבתי. אני זוכרת שניסיתי להגיע לטלפון שלי שהיה בתיק, אבל הוא היה רחוק ממני ופשוט המשכתי לצעוק. צעקתי וניסיתי לקרוא לאנשים שיבואו לעזור לי, אבל הוא החזיק אותי ושאל אותי כל הזמן אם אני רוצה למות", המשיכה המתלוננת.

"אמרתי לו שלא, אז הוא אמר לי לסתום את הפה. אז הוא סובב אותי עם הפנים לבוץ, לקרקע, ואז הוא התחיל להפשיט אותי, הפשיט את המכנס מאחורה והפשיט גם את עצמו. הוא התחיל, הוא ניסה, ואז צרחתי. הוא נתן לי אגרופים ממש חזקים והמשכתי לצעוק. הוא איים שהוא יהרוג אותי".

לדברי הצעירה, כמה אזרחים הבחינו במעשה והחלו להתקרב לעברה ולעבר החשוד, שנכנס אז לתוך המים. "הוא היה ממש חזק, האגרופים שלו היו ממש חזקים. אני חושבת שהיה לו ריח של אלכוהול. היו שם אנשים ממש נחמדים שעזרו לי. בלי שהם היו מגיעים, כל הסיפור היה נגמר אחרת", ציינה הצעירה.

המתלוננת סיפרה כי שמעה שהחשוד נעצר רק לאחר מכן. "אני ממש מקווה שה-DNA והבדיקות יספיקו כדי להרשיע אותו", אמרה הצעירה עוד לפני שהתעמתה עם הקצין. כעת כל מה שהיא רוצה זה לחזור לחיים רגילים. "מהרגע שאדע שהוא קיבל את העונש שלו ושהוא בכלא, אני אוכל להמשיך הלאה".