"זה מפחיד מאוד, מדובר ברחוב שקט, ובמשפחה טובה"

קרוביהם ההמומים של בני משפחת אושרנקו מספרים על משפחה שקטה, שרק אתמול חגגה יום הולדת לנכדה רויטל • חבר של המשפחה סיפר כי אמש ראה את טטיאנה, אמה של רויטל, במועדון פרמייר שבבעלות המשפחה

הטבח בדירה של משפחת אושרנקו בראשון לציון, בה נרצחו ששת בני המשפחה, הכה היום (שבת) בתדהמה את כל מי שהכיר אותם. בני המשפחה לא היו מוכרים למשטרה, והחברים מספרים כי מדובר במשפחה רגילה. הם עברו לשכונה רק פני 3 שנים, ונחשבו כמשפחה שקטה.

התעלומה: מי רצח את בני המשפחה? >>
מפקד מחוז מרכז: המראות הזכירו פיגועי אוטובוסים >>

אחת השכנות סיפרה כי "זה מפחיד מאוד, זה רחוב שקט, זה אזור שקט מאוד. יש 3 בתי כנסת ברחוב הזה, זה רחוב שקט ביותר". חיים שמילוביץ', חבר המשפחה סיפר כי "זו משפחה טובה ואנשים טובים".

הסב אדוארד עלה לישראל בשנת 1990 יחד עם רעייתו לודמילה ובנו דמיטרי. הם התמקמו בראשון לציון ופתחו מעדנייה שוכנתית. 13 שנה אחרי פוגש דמיטרי את טטאינה, והשניים מתחתנים ועוברים לגור אצל הוריו. גם כאשר נולדים הנכדים רויטל ונתנאל בוחרים כולם לגור יחדיו כמשפחה אחת מאושרת.

בשנים האחרונות הרחיבה המשפחה את עסקיהם, הם פתחו את מועדון פריימיר בראשון לציון המוכר מאוד בקרב יוצאי חבר העמים, ואת מסעדת shanon באשדוד. דימה דירפיצ'וב, חבר המשפחה, מספר כי פגש את טטיאנה, ללא בעלה, במועדון פרמייר, שעות ספורות לפני האסון.

אתמול בערב היו אלה רגעי האושר האחרונים של המשפחה כאשר חגגו יום הולדת 3 לרויטל. הבוקר נותרו לצד הקירות המפויחים וסימני השאלה רק בלוני ההליום, כעדות יחידה לשמחה שקדמה לטרגדיה.