3 כתבי אישום בפרשת "כוכב הצפון"

יהודה אוחיון מטבריה, גיא ורדמן מרמת גן ויורם פניאן מטבריה, נאשמים במעורבות ברציחתם של 3 בני אדם בטבריה לפני 8 שנים, אשר נעצרו לאחר עדותו של עד המדינה בפרשה.

(2:05 דקות)

בבית המשפט המחוזי בנצרת הוגשו היום (חמישי) כתבי אישום נגד 3 נאשמים בפרשת "כוכב הצפון", כך דווח ב"קול ישראל".

השלושה, יהודה אוחיון מטבריה, גיא ורדמן מרמת גן ויורם פניאן מטבריה, חשודים בשידול ובמעורבות ברציחתם של 3 בני אדם בטבריה לפני 8 שנים, ונעצרו לאחר עדותו של עד מדינה.

בשבוע שעבר הגישה הפרקליטות כתבי אישום לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד 15 נאשמים בפרשה, במהלכה נעשה לפי החשד ניסיון להבריח כמות של כ-108 ק"ג של סמים מסוג קוקאין לארץ מפנמה.

כתבי האישום הוגשו בעקבות חקירה שנערכה כשנתיים על-ידי ימ"ר מרכז ובליווי עורכי הדין אלון טנקג'י ויעל זליג מפרקליטות מחוז מרכז. כתבי האישום הוגשו נגד 15 נאשמים וחלק מהם מואשמים בעבירות סמים חמורות, בהן נסיון וייבוא סם, סחר בסם, קשירת קשר לביצוע פשע, זיוף מסמך ועוד. כמו-כן הוגשו בקשות מעצר ובקשות חילוט רכוש.

רוזנשטיין ומולנר נעצרו אך שוחררו

בתחילת השבוע, ימים ספורים לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא יוגש כתב אישום נגד העבריין עמיר מולנר בפרשה, ת "כוכב הצפון", שוחרר גם העבריין זאב רוזנשטיין ממעצר.

רוזנשטיין, שנעצר במסגרת הפרשה בחשד שהזמין רצח בטבריה, שוחרר לאחר שהמשטרה לא הצליחה לגבש תשתית ראייתית מספקת להגשת כתב אישום נגדו. יחד עם זאת, רוזנשטיין ישוב לכלא, על מנת לרצות את 12 שנות המאסר בפועל שנגזרו עליו בעבר בגין עבירות סמים.