אסף גולדרינג, הנאשם ברצח בתו נועה בת ה-3, התאבד בכלא

גולדרינג, שהואשם כי חנק את נועה הקטנה באמצעות ניילון נצמד, עלה על מעקה בבית הסוהר "הדרים" שבשרון וקפץ עם ראשו כלפי מטה. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. שירות בתי הסוהר יחקור את האירוע ויקבע האם ניתן היה למנוע אותו

(33 שניות)

אסף גולדרינג, בן 34, הנאשם ברצח בתו נועה בת ה-3, שם היום (שני ) קץ לחייו בבית המעצר "הדרים" שבשרון. הודעה נמסרה למשפחתו.

גולדרינג עלה על מעקה בגובה של כשלושה מטרים וקפץ ממנו כשראשו כלפי מטה. הוא נחת בעוצמה על רצפת הבטון, נחבט בראשו ואיבד את הכרתו. הסוהרים שהבחינו באירוע החלו להעניק לגולדרינג טיפול ראשוני, והזעיקו לבית הסוהר ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום. אנשי הצוות של מד"א אזור ירקון שהגיעו לזירת האירוע מצאו את גולדרינג כשהוא ללא דופק וללא נשימה, ובתום מאמצי החייאה רופא קבע את מותו.

ממד"א ירקון נמסר: "סמוך לשעה 14:00 הוזעק צוות טיפול נמרץ למתקן הכליאה 'הדרים' כדי לטפל באחד האסירים. הצוות מצא את הנפגע ללא רוח חיים וקבע את מותו".

משירות בתי הסוהר נמסר, כי גולדרינג ישב באגף מיוחד, לאחר שכבר ניסה להתאבד בעבר. "העצור שהה בתא השגחה ללא כל ציוד, ונבדק לעיתים תכופות הן על ידי סוהרים והן על ידי גורמי מקצוע וטיפול". כמו במקרה ההתאבדות של הבדרן דודו טופז בכלא "ניצן", ימנה השב"ס ועדה פנימית שתחקור את האירוע ותבדוק האם ניתן היה למנוע אותו.

"הידק ניילון נצמד לפניה של נועה עד אשר נשמה את נשימתה האחרונה"

הרצח שזיעזע את המדינה התרחש לפני חודשיים במושב בצרה שבשרון, בו התגורר גולדרינג. הוא נעצר מיד לאחר הרצח והודה כי חנק את נועה הקטנה למוות, אולם לאחר מכן טען לאי-שפיות בזמן הרצח. המשטרה טענה לכל אורך הדרך כי מדובר ברוצח קר רוח ומחושב הכשיר לעמוד לדין, ושבועיים לאחר האירוע התקבלה חוות הדעת הפסיכיאטרית שקבעה כי גולדרינג אכן כשיר למשפט.

מספר ימים לאחר מכן הוגש נגד גולדרינג כתב אישום חמור בגין רצח בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה. "על רקע התפרקות התא המשפחתי, גמלה בליבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה של נועה, וזאת על מנת לפגוע בליזה אשתו", נאמר בכתב האישום.

"הנאשם נטל ניילון נצמד, ניגש אל נועה אשר ישנה אותה עת במיטתו, הידק אותו לפניה תוך שהוא חוסם את כל דרכי נשימתה, עד אשר נשמה את נשימתה האחרונה. הוא וידא כי לבה של נועה חדל לפעום, ורק אז הסר את הניילון מפניה, פשוט את בגדיה שהתלכלכו והלבישה בבגדים נקיים".

כך התגלגלה הפרשה: מהרצח המזעזע עד להתאבדות (1:49 דק')