נעה הקטנה, בת השלוש, בפעם האחרונה מול המצלמות

בצילום הוידיאו האחרון של נעה גולדרינג, שלפי החשד נרצחה על ידי אביה, שרה הפעוטה: "אני כפי ארימה" • אביה, אסף גולדרינג, הובא היום למוסד סגור לבדיקה פסיכיאטרית • חבריו של גולדרינג העידו היום במשטרה על התדרדרות מצבו הנפשי • לפי ההערכות, כתב אישום יוגש בעוד כעשרה ימים

(2:13 דקות)

"שנה טובה, לך אבא", שרה נעה גולדרינג בת השלוש בתצלום הוידיאו האחרון שלה מלפני מספר חודשים, עם חיוך גדול ושיער בהיר.

קלטת הוידיאו, שנמצאה לאחר חיפושים קדחתניים, צולמה בירושלים על ידי סביה, ככל הנראה לקראת ראש השנה האחרון. מדובר באחד מצילומי הוידיאו האחרונים של הפעוטה, שלפי החשד, נרצחה על ידי אביה, אסף גולדרינג. "לא ציפינו שטרגדיה כזו יכולה לקרות", אמרו בני משפחתה של נעה, ולכן מרבית צילומיה אינם בוידיאו.

"התנהגותו החלה להשתנות"

אסף גולדרינג הובא היום למוסד סגור לאבחון מצבו הנפשי, בבית החולים בפרדסיה. לפי ההערכה, ישהה שם גולדרינג מספר ימים, עד שיתקבלו תוצאות הבדיקה הפסיכיאטרית, שתקבע, בין השאר, את תנאי מעצרו. גולדרינג ניסה להתאבד פעמיים, בפעם הראשונה בביתו שבבצרה, ובפעם השניה בבית החולים מאיר בכפר סבא.

במקביל, מכריו של גולדרינג התייצבו היום בתחנת המשטרה לספר על התדרדרותו הנפשית. חבריו לעבודה בחברת החשמל, ניסו לענות לשאלת החוקרים, האם היו סימנים מחשידים בהתנהגותו.

מרביתם סיפרו כי במהלך הימים האחרונים, ניכר עליו הלחץ בשל הפרידה מאישתו, והתנהגותו החלה להשתנות. עדויות החברים אינן מוסיפות מידע חדש משמעותי לחקירה.החשדות בוססו כבר בימים הראשונים, ומהם מצטיירת דמות של אדם עקשן וקשוח, שמצבו התדרדר בשל המשבר המשפחתי.

הגורמים המעורבים בחקירה צופים כי חומרי החקירה יועברו בימים הקרובים לפרקליטות, שצפויה להגיש כתב אישום בעוד כעשרה ימים.