"נועה שמחה את כולם וחייה נגדעו בידי מרצח"

אמה של נועה גולדרינג שאביה חשוד ברציחתה נפרדה היום במכתב מהבת שאיבדה. מנגד, אמו של האב, אסף גולדרינג סיפרה בחדר החקירות על אדם שאהב את הילדה ושדעתו נטרפה לאחר הפרידה מאישתו

(2:29 דקות)

"אי אפשר לתאר את ההרגשה של הרצח של נועה היקרה שנלקחה מאיתנו על לא עוול בכפה בצורה כל כך אכזרית על ידי אבא שלה, שבצורה אירונית הוא זה שהיה אמור להיות אמון על ביטוחנה ושלומה", כך הקריאה היום (שני) א', חברתה של ליזה, שבתה נועה גולדרינג נמצאה שלשום מתה ואביה חשוד ברציחתה.

החברה הקריאה את דבריה של האם שקברה רק אתמול את בתה בת ה-3. במכתב היא תוקפת שוב ושוב את בעלה, אסף גולדרינג החשוד ברצח ומספרת על אהבתה האינסופית לנועה: "נועהל'ה המתוקה, היפה, קסם של ילדה, קרן אור ממש, כל הזמן רצתה לעזור לכולם ושימחה את כולם שחייה נגדעו בידי מרצח".

מחובקים והמומים הגיעו למשרדי היחידה המרכזית של מחוז מרכז, אימו ואחיו של אסף גולדרינג. האם סיפרה לחוקרים: "אסף אהב מאד את נועה. בתקופה האחרונה, בגלל הפרידה מליזה, היה לו קשה. אנחנו לא מאמינם שזה קורה לנו. לא חשבנו שנגיע לזה".

גולדרינג לא נחקר היום, הוא הגיע רק כדי לעבור על קבצים במחשבו האישי שהוחרם ולבצע כמה פעולות שעל פי המשטרה הן פעולות טכניות. מאוחר יותר הוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. על פי ההערכות, מי שחשוד שחנק למוות את בתו, ישהה כבר בימים הקרובים באגף סגור במוסד פסיכיאטרי. החוקרים אומרים כי נותרו רק כמה פעולות לבצע ובקרוב יוגש כתב אישום חמור נגדו.