תינוק ננטש במסגד ביפו, גופת עובר נמצאה במשלוח כביסה

מתפללים שהגיעו למסגד מצאו את התינוק, והזעיקו את המשטרה. חיפושים נפתחו אחר הוריו. מעט מאוחר יותר דיווח בעל מכבסה על עובר מת שנמצא במשלוח שהגיע אליו מבית החולים אסף הרופא. המשטרה חוקרת את העניין

(2:43 דקות)

תינוק קטן, ככל הנראה בן כעשרה חודשים, נמצא היום (רביעי) בתוך עריסה סמוך למסגד מחמודיה ביפו, ליד כיכר השעון.

מתפללים שהבחינו בעריסה ובתוכה תינוק הזעיקו את המשטרה, ואלו עירבו את מחלקת הרווחה של עיריית תל אביב יפו בחקירה. חיפושים נפתחו אחר ההורים. מחלקת הרווחה תעביר את התינוק לטיפולה של משפחת אומנה.

מספר שעות לאחר מכן נמצא מת עובר בן 30 שבועות במשלוח כביסה שהגיע מבית החולים אסף הרופא, ל"מכבסת לבנון" שנמצאת באזור התעשייה במישור אדומים. מנהל המכבסה פנה לבית החולים, ובמקביל דיווח למשטרה על הגופה. תוך זמן קצר הגיעו חוקרים ואנשי מגן דוד אדום שקבעו את מותו של העובר באופן רשמי. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

כתבת הבריאות של חדשות 10, הילה אלרואי אומרת כי לאחר שהסדינים המלוכלכים כובסו, נמצא העובר עטוף במצעים של בית החולים.

אלרואי מוסיפה כי "בבדיקה ראשונית שנערכה בפגייה ובמחלקת ילודים לא חסר אף תינוק - כך שניתן להסיק כי לא מדובר בתינוק חי". עוד היא אומרת כי בית החולים בודק כעת האם חסרים עוברים מתים של נשים שהגיעו למקום כדי לבצע הפלה או לידה מוקדמת. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום הסתובבו בכל המסלולים שבהן עוברות בבית החולים סלסלות הכביסה.