"דודו אהב תמיד את הבת שלי, אין מצב שהוא יפגע בה"

הוריה של גרושתו של דודו טופז לא מוצאים מנוחה מאז פורסם החשד כי טופז תכנן לפגוע בבתם. הם אינם מאמינים שהוא התכוון לפגוע בה. "אני מאמין שכאב לו קצת שהיא התחתנה, אבל אין מה לעשות, היא הייתה צריכה להמשיך את החיים שלה", אמר האב

(2:56 דקות)

"הוא אהב תמיד את הבת שלי ואת הבן שלו, אין מצב שהוא יפגע בה", כך אמרה היום (רביעי) סימה אוחנה, אמה של רוני חן, גרושתו של הבדרן דודו טופז. בימים האחרונים נחשף כי טופז חשוד שתכנן לפגוע בחן ובבעלה, חיים זנאתי.

ניסים, אביה של רוני, הצטרף לדבריה ואמר: "ממש כאב. אני לא מאמין שהכל נכון. יש פה הרבה דברים לא נכונים. כואב לי מאד, בכל זאת הוא האבא של הנכד שלי, של יונתן".

"שמעתי שדודו תכנן לפגוע בבתי ובבעלה. אני חושב שלא, אני לא מאמין לזה", ציין האב. "ברור שאני מפחד אבל בכל זאת ישבתי עם עצמי ובדקתי וחשבתי והגעתי למסקנה שאני לא מאמין שהוא יעשה דבר כזה".

הוא הוסיף כי "ברור שכאב לו שבתי התחתנה. אבל דודו היה משפחה. אני מאמין שכאב לו קצת, אבל אין מה לעשות. היא הייתה צריכה להמשיך את החיים שלה. הוא קיבל את זה קשה, אבל הוא יסתדר.
באמת בשביל יונתן, ממש אני רואה אותו והלב שלי נקרע".

טופז הובא היום לחקירה נוספת במרחב ירקון שעסקה בחשד לפגיעה בגרושתו ובעלה. הוא הכחיש באמצעות פרקליטיו את החשדות הללו. מי שהיה אמור לשלוח אנשים לפגוע בזוג הוא שוב שכנו של טופז, דניאל זנקו. אחיו של זנקו אמר בשיחה עם "חדשות 10" כי אחיו לא היה מסוגל לפגוע באישה בהריון.

(2:15 דקות)